Feedback
I.D.: 42833674

Servicii de consultanţă pt organizarea procedurilor de achiziţie 'Infiintare alimentare APA Rojiste'

Data publicarii
23.05.19 Exista 132.530 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICIILE DE CONSULTANŢĂ PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURILOR DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ – PENTRU EXECUŢIE LUCRĂRI DE “ÎNFIINŢARE REŢEA DE APĂ POTABILĂ ÎN SAT ROJIŞTE, COMUNA ROJIŞTE, JUDEŢUL DOLJ” constau în: - Servicii de achiziţii în domeniul execuţiei de lucrări de alimentare cu apă; - Elaborarea documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică; - Asistenţă pe perioada derulării procedurilor de achiz...
SERVICIILE DE CONSULTANŢĂ PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURILOR DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ – PENTRU EXECUŢIE LUCRĂRI DE “ÎNFIINŢARE REŢEA DE APĂ POTABILĂ ÎN SAT ROJIŞTE, COMUNA ROJIŞTE, JUDEŢUL DOLJ” constau în: - Servicii de achiziţii în domeniul execuţiei de lucrări de alimentare cu apă; - Elaborarea documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică; - Asistenţă pe perioada derulării procedurilor de achiziţie publică; - Suport privind elaborarea punctelor de vedere către CNSC pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de ofertanţi. Serviciile de consultanţă permit autorităţii contractante conform art. 2, alin. (6) din HG nr. 395/2016 următoarele: “În aplicarea prevederilor prezentului articol, autoritatea contractantă are, totodată, dreptul de a achiziţiona servicii de consultanţă, denumite în continuare servicii auxiliare achiziţiei, în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică şi/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achiziţiile publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionarea contestaţiilor.”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu