Feedback
I.D.: 59564328

Servicii de consultanţă privind întocmirea cererii de finanţare în vederea accesării de fonduri euro

Data publicarii
04.08.21 Exista 103.485 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72224000-1
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta neacceptata in termen: Servicii de consultanţă privind întocmirea cererii de finanţare în vederea accesării de fonduri europene prin Programul Naţional De Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 - submăsurile 16.4 şi 16.4a “Sprijin acordat pentru cooperare orizontală şi verticală între actorii din lanţul de aprovizionare în sectoarele agricol şi pomicol”. Durata prestatiei: este de până la depunerea cererii de finanţare respec...
Oferta neacceptata in termen: Servicii de consultanţă privind întocmirea cererii de finanţare în vederea accesării de fonduri europene prin Programul Naţional De Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 - submăsurile 16.4 şi 16.4a “Sprijin acordat pentru cooperare orizontală şi verticală între actorii din lanţul de aprovizionare în sectoarele agricol şi pomicol”. Durata prestatiei: este de până la depunerea cererii de finanţare respectiv până la semnarea contractului de finanţare. Cerinte: 1. Detalierea financiara a ofertei; 2. Lista cuprinzând personalul desemnat pentru îndeplinirea contractului; 3. CV-urile responsabilului cu îndeplinirea contractului (responsabil de proiect) şi ale personalului implicat în derularea contractului; 4. Copii după diplome, atestate, autorizaţii dovada pregătirii profesionale; 5. Declaratii de disponibilitate; 6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului din care să reiasă că agentul economic are prevăzut în obiectul de activitate tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri, în original sau în copie legalizată; 7. Declaraţia privind subcontractanţii în original - daca este cazul. Dosarul ofertei va fi însotit de scrisoare de înaintare, înregistrata în registrul de intrari–iesiri al ofertantului. Toate documentele solicitate se vor prezenta completate integral. Documentele ofertei vor fi stampilate si semnate olograf, scanate si trimise pe e-mailul primaria_batarci@yahoo.com sau la adresa: Primăria Batarci, Comuna Batarci, Judeţul Satu Mare, nr. 50.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu