Feedback
I.D.: 60175728

Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri

Data publicarii
21.08.21 Exista 704.483 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72600000-6
Pretul estimativ:
1.010.000,00 RON - 1.010.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri, în cadrul proiectului "Creşterea capacitaţii administrative a MFP şi a inst...
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri, în cadrul proiectului "Creşterea capacitaţii administrative a MFP şi a instituţiilor subordonate în vederea îmbunătăţirii interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri pentru obţinerea de documente din arhiva instituţiei", cod SIPOCA 737 / SMIS 130103. Activităţile contractului sunt următoarele:Activitatea A#1. Inventarierea şi analiza proceselor, a structurilor/compartimentelor responsabile/ implicate în asigurarea fluxului de lucru, a legislaţiei utilizate pentru furnizarea/ asigurarea serviciilor şi a procedurilor, instrumentelor de lucru, strict din perspectiva procesului de eliberare a documentelor din arhivă - valoare estimată: 130.000,00 lei fără TVAActivitatea A#2. Definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT necesară) în vederea dezvoltării soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri - valoare estimată: 880.000,00 lei fără TVASubactivitatea A#2.1. Definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT necesară) în vederea dezvoltării soluţiei de arhivare electronică Subactivitatea A#2.2. Asistenţă tehnică la pregătirea documentaţiei tehnice şi evaluarea ofertelor tehnice pentru achiziţia noii soluţii software şi hardware (platforma integrată pentru arhiva electronică a MF)Activitatea A#3. Managementul contractului - valoare estimată: 0,00 lei fără TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri  
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri 14.06.21
Servicii de consultanță pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual și definirea în detaliu a cerințelor aferente adoptării noului cadru procedural și informațional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunătățirea interacțiunii cetățenilor și mediului de afaceri 15.06.21
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri 08.06.21
Platformă integrată pentru servicii electronice pentru implementarea proiectului "Creşterea capacităţii administrative a Camerei Deputaţilor pentru furnizarea de servicii de calitate", finantat din fonduri nerambursabile prin Programul Operational Capacitate Administrativa 18.01.21
2022_PAP_SIPOCA737_002_Produse şi servicii pentru "Implementarea soluţiei de arhivare electronică a instituţiei pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri în vederea obţinerii documentelor din arhiva instituţiei" 21.06.22
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
SERVICII DE DIGITALIZARE ŞI ARHIVARE ELECTRONICĂ ŞI FIZICĂ 12.07.21
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Produse şi servicii pentru dezvoltarea soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri 17.01.22