Feedback
I.D.: 61013580

Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri

Data publicarii
17.09.21 Exista 737.057 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72600000-6
Pretul estimativ:
1.010.000,00 RON - 1.010.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri în cadrul proiectului "Creşterea capacităţii administrative a MFP şi a instituţiilor subordon...
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri în cadrul proiectului "Creşterea capacităţii administrative a MFP şi a instituţiilor subordonate în vederea îmbunătăţirii interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri pentru obţinerea de servicii electronice extinse prin portalul ANAF", cod SIPOCA/SMIS: 739/130101.Activităţile contractului sunt următoarele:Activitatea A#1 - Inventarierea şi analiza proceselor, a structurilor/compartimentelor responsabile în asigurarea fluxului de lucru, a legislaţiei utilizate pentru furnizarea serviciilor şi a procedurilor, instrumentelor de lucru, strict din perspectiva serviciilor gestionate de MF şi instituţiile din subordine - valoare estimată: 130.000,00 lei fără TVAActivitatea A#2 - Definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT necesară) în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunatăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri - valoare estimată: 880.000,00 lei fără TVASub-activitatea A#2.1 - Definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT necesară) în vederea dezvoltării portalului ANAF.Sub-activitatea A#2.2 - Asigurarea de asistenţă în pregătirea şi derularea din punct de vedere tehnic a achiziţiei platformei integrate care va furniza digital fluxurile de lucru de bază din cadrul instituţiei şi va asigura accesul on-line la servicii.Activitatea A#3. Managementul contractului - valoare estimată: 0,00 lei fără TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri  
Servicii de consultanță pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual și definirea în detaliu a cerințelor aferente adoptării noului cadru procedural și informațional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunătățirea interacțiunii cetățenilor și mediului de afaceri 15.06.21
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării portalului ANAF pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri 08.06.21
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri 14.06.21
Platformă integrată pentru servicii electronice pentru implementarea proiectului "Creşterea capacităţii administrative a Camerei Deputaţilor pentru furnizarea de servicii de calitate", finantat din fonduri nerambursabile prin Programul Operational Capacitate Administrativa 18.01.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Achiziţionarea serviciilor şi a echipamentelor IT (inclusiv software/licenţe) necesare în vederea dezvoltării şi implementării noului sistem informatic PREVENT. CPV:48900000-7, 72240000-9,30211300-4 , 72212422-3 ,39300000-5 80510000-2 28.12.23
Produse şi servicii pentru dezvoltarea soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri 17.01.22
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539