Feedback
I.D.: 78332040

servicii de consultanţă pentru obţinere finanţare nerambursabilă

Data publicarii
08.02.23 Exista 74.458 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8 79400000-8
Pretul estimativ:
50.000,00 RON - 50.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta refuzata: servicii de consultanţă pentru obţinere finanţare nerambursabilă în vederea obţinerii unei finanţări nerambursabile prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă - Componenta 15, Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe”, în conformitate cu specificaţiile tehnice atasate. Ofertantul va prezenta următoarele documente: ...
Oferta refuzata: servicii de consultanţă pentru obţinere finanţare nerambursabilă în vederea obţinerii unei finanţări nerambursabile prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă - Componenta 15, Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe”, în conformitate cu specificaţiile tehnice atasate. Ofertantul va prezenta următoarele documente: 1. Oferta tehnică – va cuprinde descrierea serviciilor , inclusiv grafic fizic de prestare a serviciilor. Propunerea tehnica va fi întocmită astfel încât să asigure posibilitatea verificarii corespondentei cu cerintele/ specificaţiile prevazute în specificatiile tehnice si cu cele prevazute în cadrul documentelor anexate. 2. Oferta financiara 3. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului in raza căruia este situat sediul operatorului economic din care să rezulte: a) obiectul de activitate; obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; b) starea operator c) persoanele care reprezintă operatorul economic în relaţia cu terţii Informaţiile cuprinse în acest document, trebuie să fie reale/actuale la data prezentării. 4. Formularele completate de ofertant (ataşate în SEAP de autoritatea contractantă) 5. draftul de contract completat şi însuşit prin semnătură Oferta va fi transmisa pe adresa de email: achizitii@cjd.ro, cel mai tarziu pana la data de 10.02.2023.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu