Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect Servicii de consultanţă pentru managementul de proiect aferent obiectivului de investiţii integrat “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare": Servicii de consultanta pentru managementul de proiect integrat aferent implementarii proiectului - raportare, moni...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect Servicii de consultanţă pentru managementul de proiect aferent obiectivului de investiţii integrat “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare": Servicii de consultanta pentru managementul de proiect integrat aferent implementarii proiectului - raportare, monitorizare si intocmire Cereri de prefinantare/ rambursare/ plata.
Serviciile de management de proiect se vor contracta pe o durata de maxim 36 de luni calendaristice şi se derulează pe toată perioada de implementare a proiectului, până la finalizarea implementării proiectului aşa cum este stabilită în contractul de finanţare.
In cadrul activităţii de management al proiectului se realizează monitorizarea internă şi controlul intern al proiectului, coordonarea şi administrarea acestuia. Ofertantul, consultant în managementul implementării proiectului, asimilează în totalitate informaţia din documentaţia proiectului şi coordonează întreaga activitate în conformitate cu prevederile legislative şi cu instrucţiunile, normele, notificările emise de către autoritatea de management.
Scopul acestui contract îl reprezintă furnizarea serviciului de consultanţă în management de proiect pentru implementarea cu succes a proiectului integrat "Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din Oraşul Sânnicolau Mare", de către un ofertant cu experienţă ce va asigura specialişti şi personal autorizat în acest sens.
Obiectul contractului îl constituie implementarea cu succes a proiectului integrat prin activităţi de management de proiect. Managementul proiectului în faza de implementare cuprinde consultanţă financiară, tehnică, managementul riscurilor, managementul documentelor, managementul timpului, managementul costurilor, managementul contractelor.
Consultantul trebuie să identifice cele mai bune modalităţi de atingere a obiectivelor proiectului, în condiţiile respectării restricţiilor impuse de utilizarea unei finanţări nerambursabile. Asistenţa de specialitate acordată autorităţii contractante pe parcursul derulării obiectivelor de investiţii trebuie să asigure managementul eficient al proiectului, în conformitate cu cerinţele contractului de finanţare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.