Serviciile de consultanţă pentru derularea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică vor fi realizate în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
Acestea includ elaborarea documentaţiilor necesare pentru atribuirea următoarelor contracte de achiziţie publică, respectând principiile transparenţei, tratamentului egal şi nediscriminării, precum şi cel al eficienţei utiliz...
Serviciile de consultanţă pentru derularea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică vor fi realizate în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
Acestea includ elaborarea documentaţiilor necesare pentru atribuirea următoarelor contracte de achiziţie publică, respectând principiile transparenţei, tratamentului egal şi nediscriminării, precum şi cel al eficienţei utilizării fondurilor publice:
1. Lucrări alimentare electrică staţii de încărcare – procedură simplificată, 50.000 lei
2. Servicii de dirigenţie de şantier – achiziţie directă, 5.000 lei
3. Servicii de proiectare – achiziţie directă - 5.000 lei
4. Servicii studiu de soluţie ATR alimentare staţii de încărcare – achiziţie directă, 5.000 lei
5. Servicii de informare, consultare şi conştientizare a grupului ţintă – achiziţie directă, 5.000 lei
6. Servicii de informare şi publicitate – achiziţie directă, 5.000 lei
7. Servicii de audit financiar – achiziţie directă, 5.000 lei
8. Servicii de management de proiect – achiziţie directă, 5.000 lei
9. Furnizare autobuze electrice, staţii de încărcare, sisteme ITS şi staţii de călători – licitaţie deschisă, 90.000 lei
Activitatea de elaborare a documentaţiilor de atribuire se va aplica pentru fiecare dintre achiziţiile enumerate mai sus şi constă, după caz, în:
• Elaborarea Referatului de necesitate privind demararea achiziţiei;
• Elaborarea Notei justificative privind alegerea procedurii de atribuire a contractului de ac