Feedback
I.D.: 62477516

Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).

Data publicarii
29.10.21 Exista 810.301 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5
Pretul estimativ:
2.188.460,00 RON - 2.188.460,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni, respectiv:1I. Analiza proceselor de lucru - Consultantul selectat va efectua o analiză a situaţiei actuale pentru a defini şi descrie cerinţele cu privire la dezvoltarea sistemului electronic. Mai mult, Consultantul va elabora specificaţiile privind cerinţele software pentru...
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni, respectiv:1I. Analiza proceselor de lucru - Consultantul selectat va efectua o analiză a situaţiei actuale pentru a defini şi descrie cerinţele cu privire la dezvoltarea sistemului electronic. Mai mult, Consultantul va elabora specificaţiile privind cerinţele software pentru crearea sistemului;II. Dezvoltarea sistemului şi a modulelor/aplicaţiilor - Pe baza cerinţelor utilizatorilor de sistem, Consultantul va proiecta şi dezvolta aplicaţia software. Va fi creată o interfaţă şi toţi beneficiarii vor introduce informaţii direct în baza de date;III. Testarea şi implementarea sistemului dezvoltat - Consultantul va testa aplicaţia software, pe baza unui plan de testare. Pachetul de lucru va putea cuprinde 3 sarcini majore: migrare de date, pregătirea testării şi testarea;IV. Software roll up package (punerea în producţie) - În cadrul acestei activităţi se vor desfăşura următoarele sub-activităţi:- elaborarea unui plan de implementare pentru a configura, instala şi implementa integral aplicaţia software dezvoltată;- verificarea tuturor funcţionalităţilor şi a interconectării componentelor instalate;- configurarea echipamentelor existente;- instalarea software-ului şi a altor aplicaţii;- verificarea funcţionalităţii, transferul şi interconectarea.V. Actualizarea şi elaborarea de proceduri de lucru la nivelul compartimentelor de specialitate din cadrul ANABI cu respectarea standardelor prevăzute de Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice având in vedere funcţionalităţile puse la dispoziţie de aplicaţie care să reglementeze utilizarea corespunzătoare şi eficienţa a sistemului nou dezvoltat;VI. Activităţi specifice dării în exploatare a sistemului ROARMIS. Pachetul va conţine şi achiziţionarea de echipamente IT suport pentru rularea sistemului informatic (servere, calculatoare, imprimante, etc) urmând că prestatorul va livra şi instala infrastructura hardware, precum şi cea software standard şi le va pune în funcţiune.Servicii de consultanţă IT aferente activităţilor de la punctul I – Analiza proceselor de lucru (Software analysys package):A. 1) Documentul de analiză de business relevantă pentru sistemA. 2) Documentul cuprinzând cerinţele funcţionale şi non-funcţionale ale sistemuluiA. 3) Documentul de arhitectură şi design al sistemuluiA. 4) Planul de testare şi criteriile de acceptanţă operaţională a cerinţelor (perechi cerinţă-test corespunzător)Servicii de consultanţă IT aferente activităţilor de la punctul II – Dezvoltarea sistemului şi a modulelor/aplicaţiilor (Software development package):B. 5) Codul sursă al componentelor custom, comentatB. 6) Documentaţia bazei/bazelor de date customServicii de consultanţă IT aferente activităţilor de la punctul III – Testarea şi implementarea sistemului dezvoltat (inclusiv migrare de date):C. 7) Raport de testare internă a sistemului (testare făcută de către prestator, pentru verificarea calităţii activităţilor specifice etapei de dezvoltare);D. 8) Documentaţia "as-built" a sistemului ROARMIS;D. 9) Manuale/suport instruire utilizatori care să acopere toate funcţionalităţile şi fluxurile prezentate (inclusiv pentru rolul de administrator), inclusiv pentru componentele programatice (tip webservice)D. 10) Kituri/automatizări de instalare pentru elementele custom şi manualele/procedurile aferenteServicii de consultanţă IT aferente activităţilor de la punctul IV – Punerea în producţie (Software roll up package):- elaborarea unui plan de implementare pentru a configura, instala şi implementa integral aplicaţia software dezvoltată;- verificarea tuturor funcţionalităţilor şi a interconectării componentelor instalate;- configurarea echipamentelor existente;- instalarea software-ului şi a altor aplicaţii;- verificarea funcţionalităţii, transferul şi interconectarea.Servicii de consultanţă IT aferente activităţilor de la punctul V – Actualizarea şi elaborarea de proceduri de lucru. Dezvoltarea a cel puţin 13 proceduri de lucru (de sistem/operaţionale), cu noul sistem dezvoltat pentru cele 4 compartimente:D. 11) Proceduri operaţionale ale ROARMIS (troubleshooting, întreţinere periodică şi disaster-recovery etc.).Servicii de consultanţă IT aferente activităţilor de la punctul VI – Activităţi specifice dării în exploatare a sistemului ROARMIS2Furnizarea, instalarea şi configurarea produselor software standard - componenta software COTS a sistemului ROARMIS:- Licenţele necesare sistemelor de operare (Operating System) trebuie să acopere toate core-urile din configuraţia serverelor ofertate, cu respectarea cerinţelor minime privind specificaţiile tehnice din prezentul caiet de sarcini, în coformitate cu politicile de licenţiere ale producătorului sistemului de operare (6 licenţe care să acopere toate core-urile serverelor);- Licenţele necesare accesului utilizatorilor, în funcţie de modelul de licenţiere utilizat, trebuie să acopere un nr. de 40.000 utilizatori (50 utilizatori interni), în conformitate cu politicile de licenţiere ale producătorului sistemului de operare/bazei de date (minim 2 external connector şi minim 50 user CAL);- Licenţele necesare bazelor de date (Data Base Management System) trebuie sa acopere toate core-urile din serverele de baze de date, în conformitate cu politicile de licenţiere ale producătorului bazei de date (minim 2 licenţe care să acopere toate core-urile serverelor de baze de date);- Licenţele necesare administrării serverelor (CAL-uri RDS), minim 5 CAL-uri per server;- Alte licenţe software necesare.3Furnizarea, instalarea şi configurarea echipamentelor informatice - componenta hardware a sistemului ROARMIS:- Server baze de date (2 buc);- Server de aplicaţie (4 buc);- Switch Layer 2 (2 buc);- UPS (2 buc).4Metodologia de certificare (activitatea de instruire, evaluare, certificare) şi livrabile aferente:Dezvoltarea curriculei/programei necesare desfăşurării cursurilor, elaborarea materialelor de formare profesională (ghid explicativ de utilizare a sistemului ROARMIS, Kit Train the trainers), va elabora modulul de instruire e-learning în domeniul sistemului ROARMIS, va furniza formatori/traineri/specialişti care vor susţine sesiunilor de formare profesională şi va livra seturi de curs şi de vizibilitate.5Prestarea de servicii de organizare de evenimente/seminarii de formare iniţială pentru utilizatorii finali ai sistemului informatic (creat) ROARMIS: personalul ANABI şi reprezentanţi ai principalilor beneficiari (PICCJ, instanţe judecătoresti, MAI, ANAF, etc.).Locaţie Bucureşti;Participanţi 20 de persoane;Durată 3 zile;Serviciile includ:- Închiriere şi dotare sală (pentru 3 zile);- Servicii de catering pentru dejun tip bufet suedez şi pauze de cafea (pentru 20 de persoane, în fiecare zi, timp de 3 zile);- Expert organizare evenimente (pentru 2 zile);- Susţinerea cursurilor (de către 2 formatori/traineri/experţi IT, timp de 3 zile). 6Sesiuni de instruire (întâlniri regionale) pentru utilizatorii finali ai sistemului ROARMIS, în fiecare din cele 14 municipii: Alba Iulia, Piteşti, Oradea, Suceava, Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Târgu-Mureş, Ploieşti, Timişoara;Participanţi câte 40 de beneficiari la fiecare din cele 14 sesiuni;Durată 2 zile;Serviciile includ:- Închiriere şi dotare sală (pentru 2 zile, pentru fiecare din cele 14 locaţii);- Servicii de catering pentru dejun tip bufet suedez şi pauze de cafea (pentru 40 de persoane în fiecare zi, timp de 2 zile);- Câte o noapte de cazare (pentru 27 de persoane, pentru fiecare din cele 14 locaţii);- Decontare transport participanţi (pentru 27 de persoane, pentru fiecare din cele 14 locaţii);- Cazare şi masă pentru formatori, membri echipă de implementare şi reprezentant partener PICCJ (pentru 4 persoane pentru 2 nopţi şi 3 zile, pentru fiecare din cele 14 locaţii);- Transport intern formatori, membri echipă de implementare şi reprezentant partener PICCJ (pentru 4 persoane, pentru fiecare din cele 14 locaţii);- Susţinerea cursurilor (de către 2 formatori/traineri/experţi IT, timp de 2 zile);- Expert organizare evenimente (pentru 2 zile pentru fiecare din cele 14 locaţii).7Conferinţa de închidere a proiectului;Locaţie Bucureşti;Participanţi 65 de persoane;Durată 1 zi;Serviciile includ:- Închiriere sală şi dotări;- Servicii de catering pentru dejun tip bufet suedez şi pauze de cafea (pentru 65 de persoane).8Livrabile aferente programului de formare iniţială şi instruire, includ:- Curricula de curs pentru formare;- Documentaţia suport pentru utilizarea aplicaţiei;- Dezvoltare durabilă/Egalitate de şanse.9Materiale de vizibilitate pentru sesiunea de formare iniţială, includ:- Pixuri personalizate (25);- Blocnotes-uri personalizate (25);- Mape personalizate (25);- Memorii USB personalizate (25);- Roll-up (2).10Materiale de vizibilitate pentru cele 14 sesiuni de instruire tip regională, includ:- Pixuri personalizate (575);- Blocnotes-uri personalizate (575);- Mape personalizate (575);- Memorii USB personalizate (575);- Roll-up (2).11Materiale de vizibilitate pentru conferinţa de închidere a proiectului, inlud:- Pixuri personalizate (65);- Blocnotes-uri personalizate (65);- Mape personalizate (65);- Agende personalizate (65);- Ecusoane nominale (65);- Memorii USB personalizate (65);- Roll-up (2).12Lector susţinere prezentare dezvoltare durabilă, egalitate de şanse, nediscriminare şi egalitate de gen (pentru câte o zi la fiecare din cele 15 sesiuni de instruire: Sesiunea de formare iniţială din Bucureşti + 14 Sesiuni de instruire regionale).Serviciile ce urmează a fi prestate sunt descrise detaliat în caietul de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software de management de proiect 02.02.18
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii de formare pentru 7.300 cursanţi, din care 7.200 cursanţi în sistem e-learning şi 100 cursanţi în sistem clasic, prezenţă faţă în faţă. 03.08.20
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT 20.12.19
"SERVICII DE DEZVOLTARE SOFTWARE PENTRU STATISTICI (dezvoltare statistici georeferenţiate – aplicaţie WebGIS)" - Proiect POCA "CONRENA" - cod SIPOCA 598 / cod MySMIS 127577, Beneficiar / Lider: INS  
Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc” (CPV 92330000-3) 24.05.18
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.