Obiectivul general al proiectului îl reprezintă dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni, după cum urmează:
1. Analiza proceselor de lucru (Software analysys package);
2. Dezvoltarea sistemului şi a modulelor/aplicaţiilor (Software development package);
3. Testarea şi implementarea sistemului dezvoltat (inclusiv migrare date);
4. Punerea în producţie (Software ro...
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni, după cum urmează:
1. Analiza proceselor de lucru (Software analysys package);
2. Dezvoltarea sistemului şi a modulelor/aplicaţiilor (Software development package);
3. Testarea şi implementarea sistemului dezvoltat (inclusiv migrare date);
4. Punerea în producţie (Software roll up package);
5. Actualizarea şi elaborarea de proceduri de lucru. Se estimează un efort de dezvoltare a cel puţin 13 proceduri de lucru (de sistem/operaţionale) cu noul sistem dezvoltat pentru 4 compartimente;
6. Activităţi specifice dării în exploatare a sistemului ROARMIS.
Prin contractul de achiziţie publică de servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni", finanţat din fonduri nerambursabile, de către (AM POCA) se urmăreşte atingerea obiectivului specific prevăzut în contractul de finanţare al proiectului, şi anume consolidarea capacităţi Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate în vederea îmbunătăţirii eficienţei recuperării şi administrării creanţelor provenite din infracţiuni, luând în considerare şi cele mai bune practici din alte state.
Astfel, prin achiziţia acestor servicii, se urmăreşte realizarea următoarele activităţi:
1. Servicii software de consultanţă IT pentru:
- Analiza;
- Dezvoltarea;
- Testarea;
- Implementarea;
- Punerea în producţie;
- Elaborarea procedurilor de lucru;
- Activităţi specifice dării în exploatare a sistemului componentei software particularizat (custom) a ROARMIS.
2. Furnizarea, instalarea şi configurarea produselor software standard - componenta software COTS a sistemului ROARMIS:
- Licenţele necesare sistemelor de operare;
- Licenţele necesare accesului utilizatorilor;
- Licenţele necesare bazelor de date;
- Licenţele necesare administrării serverelor;
- Alte licenţe software necesare utilizării/funcţionării sistemului în bune condiţii.
3. Furnizarea instalarea şi configurarea echipamentelor informatice - componenta hardware a sistemului ROARMIS:
- Server baze de date;
- Server de aplicaţie;
- Switch Layer 2;
- UPS.
4. Metodologia de certificare (activitatea de instruire, evaluare, certificare) şi livrabile aferente:
Dezvoltarea curriculei/programei necesare desfăşurării cursurilor, elaborarea materialelor de formare profesională (ghid explicativ de utilizare a sistemului ROARMIS, Kit Train the trainers), va elabora modulul de instruire e-learning în domeniul sistemului ROARMIS, va furniza formatori/traineri/specialişti care vor susţine sesiunilor de formare profesională şi va livra seturi de curs şi de vizibilitate.
5. Prestarea de servicii de organizare de evenimente/seminarii de formare iniţială pentru utilizatorii sistemului informatic creat, ROARMIS: personalul ANABI şi reprezentanţi ai principalilor beneficiari (PICCJ, instanţe judecătoresti, MAI, ANAF, etc.).
Locaţie Bucureşti;
Participanţi 20 de persoane;
Durată 3 zile;
6. Sesiuni de instruire (întâlniri regionale) pentru utilizatorii finali ai sistemului ROARMIS, în fiecare din cele 14 municipii: Alba Iulia, Piteşti, Oradea, Suceava, Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Târgu-Mureş, Ploieşti, Timişoara;
Participanţi câte 40 de beneficiari la fiecare din cele 14 sesiuni;
Durată 2 zile.
7. Conferinţa de închidere a proiectului;
Locaţie Bucureşti;
Participanţi 65 de persoane;
Durată 1 zi.
8. Materiale de vizibilitate pentru sesiunea de formare iniţială;
9. Materiale de vizibilitate pentru cele 14 sesiuni de instruire tip regională;
10. Materiale de vizibilitate pentru conferinţa de închidere a proiectului;
11. Lector susţinere prezentare dezvoltare durabilă, egalitate de şanse, nediscriminare şi egalitate de gen (pentru câte o zi la fiecare din cele 15 sesiuni de instruire).
Serviciile ce urmează a fi prestate sunt descrise detaliat în caietul de sarcini.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractanta în anunţul de participare şi fişa de date a achiziţiei la secţiunea I.3 Comunicare din Fişa de date a achiziţiei, respectiv, cu cel târziu 21 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită exprimat în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări, conform obligaţiei prevăzute la art.160, alin. (2) şi art.161, alin. (1) din Legea nr.98/2016, este de cel puţin 11 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Răspunsurile la solicitările de clarificări se vor publica în S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro, fără a se dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările.