Feedback
I.D.: 44069934

Servicii de consultanţă in domeniul achiziţiilor publice

Data publicarii
30.09.19 Exista 71.941 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
38.400,00 RON - 38.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestatorul se obligă să presteze Servicii de consultanţă in domeniul achiziţiilor publice in cadrul proiectului POCU Re Start Neptun – Dezvoltare locala integrata, după cum urmeaza • consultanta privind intocmire referat de necesitate, în temeiul art.3, alin 1, din HG 395/2016; • Strategie de contractare intocmită conform art.21 din HG 395/2016; • Fisa de date si formularele anexa, inclusiv modelul de contract si DUAE. • C...
Prestatorul se obligă să presteze Servicii de consultanţă in domeniul achiziţiilor publice in cadrul proiectului POCU Re Start Neptun – Dezvoltare locala integrata, după cum urmeaza • consultanta privind intocmire referat de necesitate, în temeiul art.3, alin 1, din HG 395/2016; • Strategie de contractare intocmită conform art.21 din HG 395/2016; • Fisa de date si formularele anexa, inclusiv modelul de contract si DUAE. • Caiet de sarcini • incarcare documentatie de atribuire in SICAP • consultanta privind intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari referitoare la documentatia de atribuire • consultanta privind analiza DUAE; • consulatnta privind analiza modului de prezentare a propunerilor tehnice in conformitate cu documentatia de atribuire ; • consultanta privind analiza modului de prezentare a propunerilor financiare a ofertanţilor precum şi analiza financiară a efectelor pe care le pot determina anumite elemente ale ofertei sau clauze contractuale propuse de ofertanţi; • consultanta in vederea intocmirii solicitarilor de clarificari (daca este cazul); • Incarcare documente in SICAP si publicare anunt de atribuire; • Intocmirea dosarelor de achizitie; • Incarcarea dosarelor de achizitie in sistem Mysmis si completarea informatiilor in sistemul electronic; • Generarea dosarului achizitiei si transmiterea acestuia catre autoritatea de management; • Solutionare neconformitati (daca este cazul); • Incarcare raspuns solicitari de clarificari (daca este cazul)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu