Feedback
I.D.: 100592285

Servicii de consultanţă in domeniul achiziţiilor publice pt. atribuirea contractului de lucrari TIC

Data publicarii
23.07.24 Exista 42.070 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Denumire contract :”Servicii de consultanţă in domeniul achiziţiilor publice pentru atribuirea contractului de lucrari având ca obiect: Dezvoltarea infrastructurii TIC ( sisteme inteligente de management) în comuna Săuceşti, Judeţul Bacău –– Sistem de monitorizare şi siguranţă in spaţiul public”. Consultantul are urmatoarele atribuţii:ervicii de organizare a achizitiilor pentru lucrari din cadrul proiectului de mai sus: 1....
Denumire contract :”Servicii de consultanţă in domeniul achiziţiilor publice pentru atribuirea contractului de lucrari având ca obiect: Dezvoltarea infrastructurii TIC ( sisteme inteligente de management) în comuna Săuceşti, Judeţul Bacău –– Sistem de monitorizare şi siguranţă in spaţiul public”. Consultantul are urmatoarele atribuţii:ervicii de organizare a achizitiilor pentru lucrari din cadrul proiectului de mai sus: 1.Etapa de elaborare si publicare a documentatiei de atribuire, ce cuprinde, dupa caz, urmatoarele: •Intocmire documentatie de atribuire; •Asistenta in remedierea unor eventuale recomandari, formulate de expertii ANAP, in vederea validarii documentatiei de atribuire; •Asistenta in formularea raspunsurilor cu privire la eventuale solicitari de clarificari referitoare la documentatia de atribuire; •Asistenta in remedierea eventualelor observatii formulate de observatorii UCVAP; •Asistenta in formularea punctelor de vedere cu privire la eventuale contestatii depuse asupra documentatiei de atribuire; •Asistenta de specialitate la sedinta de deschidere a ofertelor; 2.Etapa de asistenta de specialitate în vederea atribuirii si semnarii contractului de achizitie publica, etapa ce cuprinde, dupa caz, urmatoarele: •Asistenta de specialitate în evaluarea ofertelor, prin intermediul expertilor cooptati pe lânga comisia de evaluare a ofertelor; Formularea de recomandari cu privire la eventuale solicitari de clarificari . etc
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu