Denumirea proiectului: "Creşterea performanţei învăţământului medical din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Victor Babeş" din Timişoara prin investiţii orientate către viitor", proiect finanţat prin programul Regional Vest 2021-2027, Prioritate: 6 - O regiune educativă şi atractivă, Apel de proiecte: PRV/6.1.D/1
Localizarea proiectului: Localitatea Timisoara, Judeţul Timis
Valoarea totala estimata a proiectul...
Denumirea proiectului: "Creşterea performanţei învăţământului medical din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Victor Babeş" din Timişoara prin investiţii orientate către viitor", proiect finanţat prin programul Regional Vest 2021-2027, Prioritate: 6 - O regiune educativă şi atractivă, Apel de proiecte: PRV/6.1.D/1
Localizarea proiectului: Localitatea Timisoara, Judeţul Timis
Valoarea totala estimata a proiectului - EURO cu TVA inclus: 2.500.000,00 EURO
Finantarea proiectului: Sprijin/ Ajutor financiar nerambursabil Uniunea Europeana si/sau Guvernul Romaniei; surse proprii de finantare
-------
Consultantul se obligă să presteze servicii de consultanţă în perioada convenită, în conformitate cu obligaţiile asumate şi termenii de referinţă prezentaţi mai jos, în vederea obţinerii finanţării pentru proiect.
Termenii de referinţă pentru serviciile de consultanţă privind pregătirea proiectului includ serviciile de consultanţă la elaborarea cererii de finanţare şi a tuturor studiilor necesare întocmirii acesteia şi a serviciilor de consultanţă în vederea elaborării Studiului de oportunitate, adica elaborare şi verificare urmatoarele documente, fara a se limita la acestea:
- Formularul digital al cererii de finanţare MySMIS2021/SMIS2021
- Declaraţia unică a solicitantului
- Studiul de oportunitate, însoţit de planuri de amplasament şi/sau planuri de situaţie, şi documente justificative care au stat la baza stabilirii costurilor
- Document justificativ (memoriu, notă, referat etc.) privind activităţile de tipul Fondului Social European Plus propuse spre implementare
- Decizia etapei de încadrare a proiectului în procedura de evaluare a impactului asupra mediului, emisă de autoritatea de mediu, în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2018 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului şi ale Ordinului nr. 269/2020 sau Clasarea notificării.
- Hotărârea Senatului Universitar/ Consiliului de Administraţie al universităţii de aprobare a indicatorilor tehnico-economici şi a Studiului de oportunitate.
- Plan de mentenanţă al investiţiei
- Situaţiile financiare anuale, aferente anului anterior transmiterii cererii de finantare
- Anexa 13_Indicatori economico-financiari
- Tabel centralizator privind obiectivele de investiţii
- Documente justificative pentru dovedirea acţiunilor de cooperare teritorială/ interregională/ transfrontalieră/ transnaţională şi/sau participarea activă la iniţiative la nivel european în domeniul practicilor educaţionale, inclusiv modele inovatoare adresate studenţilor din categorii şi medii defavorizate, dacă este cazul
- Anexa 9_Indicatori
- Documentele justificative/ doveditoare care au stat la baza calculului indicatorilor de realizare şi rezultat
- Declaraţia reprezentului legal al solicitantului de finanţare sau orice alt document justificativ privind utilizarea în comun de către mai multe facultăţi a spaţiilor educaţionale care fac obiectul proiectului propus, dacă este cazul
- Documente justificative care au stat la baza stabilirii costurilor
- CV-uri şi fişe de post pentru membrii echipei de implementare a proiectului
-------
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
- Operatorii economici care depun ofertă trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara rezidentă, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna din situaţiile de anulare a constituirii, precum şi faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile ce fac obiectul contractului de achiziţie publică/sectorială.
Experienţa similară
- Ofertantul trebuie să facă dovada că, în ultimii 3 ani (raportaţi la data limita de depunere a ofertelor), a prestat servicii şimilare (servicii de consultanţă în vederea obţinerii finanţării pentru proiecte cu finanţare europeană nerambursabilă) la nivelul a cel puţin 1 contract, finalizate cu obţinerea finanţării.