Feedback
I.D.: 53316648

Servicii de consultanţă în vederea elaborarii Cererii de finantare POIM 2014-2020, OS 9.1.

Data publicarii
12.01.21 Exista 330.286 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72224000-1
Pretul estimativ:
12.000,00 RON - 12.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Sprijin pentru elaborarea Fişei de proiect + alte documente necesare aprobării la nivelul UMF Cluj-Napoca a propunerii de proiect; 2. Prezentarea Beneficiarului atât a condiţiilor prevăzute de Ghidul Solicitantului (G.S.) cu privire la întocmirea documentaţiei proiectului cât şi a măsurilor necesare ce trebuie întreprinse în vederea asigurării eligibilităţii şi conformităţii proiectului; 3. Stabilirea listei preliminare ...
1. Sprijin pentru elaborarea Fişei de proiect + alte documente necesare aprobării la nivelul UMF Cluj-Napoca a propunerii de proiect; 2. Prezentarea Beneficiarului atât a condiţiilor prevăzute de Ghidul Solicitantului (G.S.) cu privire la întocmirea documentaţiei proiectului cât şi a măsurilor necesare ce trebuie întreprinse în vederea asigurării eligibilităţii şi conformităţii proiectului; 3. Stabilirea listei preliminare de documente şi informaţii necesare pentru demararea pregătirii documentaţiei proiectului; 4. Analiza eligibilităţii cheltuielilor propuse de beneficiar şi întocmirea bugetului proiectului în conformitate cu prevederile G.S.. 5. Completarea Cererii de finanţare secţiunile: Obiective proiect, Rezultate aşteptate, Context, Justificare, Grup ţintă, Sustenabilitate, Relevanţă, principii orizontale, Descrierea investiţiei, Indicatori prestabiliţi, Plan de achiziţii, Resurse umane implicate, Activităţi previzionate, Buget activităţi şi cheltuieli; 6. Completarea Anexei 10 la Ghidul solicitantului - Lista echipamentelor/dotărilor propuse prin proiect. 7. Pregatirea documentelor aferente infiintării UIP (Decizia de înfiinţare a UIP si Fişe de post pentru UIP (4-5)). 8. Verificarea administrativa a anexelor la Cererea de finantare si a dosarelor de achizitie desfasurate anterior semnarii contractului de finantare si care urmeaza a fi decontate din proiect.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu