Feedback
I.D.: 70334820

Servicii de consultanţă în managementul proiectului ROHU-53 "Conservation and protection of the cross border natural heritage of Bihor - Hajdú-Bihar counties"

Data publicarii
20.06.22 Exista 153.881 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
132.636,98 RON - 132.636,98 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3.1. Activitati generale privind asigurarea unui management extern eficient al proiectului în vederea implementării cu succes al acestuia:  Asigurarea implementării proiectului conform cerinţelor de raportare tehnică şi financiară la nivel de partener si la nivel de proiect din contractul de finanţare, inclusiv modificari şi amendamente la contractul de finanţare; consultantul va respecta termenele de predare a rapoartel...
3.1. Activitati generale privind asigurarea unui management extern eficient al proiectului în vederea implementării cu succes al acestuia:  Asigurarea implementării proiectului conform cerinţelor de raportare tehnică şi financiară la nivel de partener si la nivel de proiect din contractul de finanţare, inclusiv modificari şi amendamente la contractul de finanţare; consultantul va respecta termenele de predare a rapoartelor şi documentele aferente acestora către Beneficiar. Verificarea acestor rapoarte se va face de către Beneficiar, iar în cazul în care acesta nu notifică direct Consultantului observaţii, acestea se consideră avizate doar după avizarea lor de către BRECO Control de Prim Nivel/Secretariatul Comun si/sau Autoritatea de Management;  Participarea la vizitele de monitorizare a implementarii proiectului şi de verificare a cheltuielilor efectuate de BRECO Control de Prim Nivel/Secretariatul Comun , Autoritatea de Management şi/sau alte structuri cu atribuţii de control/ verificare/ audit a finanţărilor nerambursabile din fondurile structurale;  Participarea impreuna cu echipa interna de proiect la şedinţele de progres în cadrul cărora se analizează evoluţia proiectului din punctul de vedere al cheltuielilor, utilizării resurselor, implementării activităţilor, identificarii, evaluarii şi managementul riscurilor apărute pe parcursul proiectului, obţinerii rezultatelor, evaluarii impactului – atingerea indicatorilor propuşi prin proiect; Atentie! Limba oficiala a programului de finantare este limba engleza, astfel toate documentele programului de finantare, ghidurile si manualele sunt publicate in limba engleza. De asemenea toate documentele întocmite de beneficiar( rapoartele de partener, de proiect, solicitările de modificare, etc. ) vor fi intocmite în limba engleza, conform procedurilor si formularelor impuse prin programul de finantare. 3.2 Activitati specifice Pentru realizarea unui management al proiectului performant, raportat la stadiul actual al implementarii proiectului si avand in vedere perioada de implementare ramasa si suplimentata, volumul de munca estimat si tipul de servicii necesare, prestatorul va asigura realizarea următoarelor activităţi conform cerinţelor Caietului de sarcini:  elaborarea rapoartelor de progres la nivel de partener pentru comuna Sanmartin (inclusiv a celor intermediare) - completarea formularelor specifice, introducerea datelor, informaţiilor in sistemul eMS si încărcarea documentelor în sistemul eMS, asistenţă în furnizarea clarificărilor solicitate de organismul de control la primul nivel. Se estimeaza a fi necesare 13 buc. rapoarte (inclusiv raportul final)  intocmirea rapoartelor de progres tehnic la nivel de proiect pe baza informaţiilor furnizate de partenerii proiectului în rapoartele lor respective si suplimentar la cererea liderului de proiect; procesarea documentelor şi datelor necesare de la parteneri, introducerea datelor, informaţiilor in sistemul eMS si încărcarea documentelor în sistemul eMS; Se estimeaza a fi necesare 4 buc. rapoarte (inclusiv raportul final)  intocmirea rapoartelor de progres financiar la nivel de proiect pe baza informaţiilor si declaratiilor de validare a cheltuielilor furnizate de comuna Sanmartin si de partenerii proiectului; Se estimeaza a fi necesare 12 buc. rapoarte  Consultanţă de specialitate si Intocmirea solicitarilor de modificare tehnica, financiara si /sau administrativa pentru partenerul de proiect comuna Sanmartin în cazul apariţiei unor modificări în implementarea proiectului care necesită notificare sau acte adiţionale la contractul de finanţare; Se estimeaza a fi necesare 8 buc ( 2 buc acte aditionale si 6 buc notificari)  Centralizarea si procesarea, inglobarea si coroborarea cererilor de modificare venite din partea partenerilor de proiect si transmiterea acestora la secretariatul comun, operarea modificarilor in sistemul eMS, transmiterea raspunsurilor la clarificările solicitate de secretariatul comun/ autoritatea de management. Se estimeaza a fi necesare 6 buc.  Participarea la vizitele in teren cu ocazia verificarilor de control de prim nivel aferente rapoartelor de progres a partenerului comuna Sanmartin.  Participarea la vizitele de monitorizare ale proiectului din partea secretariatului tehnic comun si a autoritatii de management.  Asistenţă de specialitate in calitate de lider de proiect pentru partenerii de proiect ori de câte ori este necesar, cu privire la prevederile manualului de implementare a proiectului si problemele legate de gestionarea proiectului in parteneriat. Serviciile de mai sus sunt estimative si nu limitative, acestea putând fi completate, modificate sau suplimentate/reduse în funcţie de evolutia efectiva a implementarii proiectului, regulile programului de finantare, cerintele autorităţii contractante si instructiunilor emise de Autoritatea de Managemen atat ca si numar de bucati cat si ca ore estimate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu