Serviciile de consultanţă în managementul proiectului se vor concretiza în următoarele activităţi:
• monitorizarea din punct de vedere calitativ şi cantitativ a proiectului, cu respectarea şi încadrarea în bugetul şi graficul de activităţi ale proiectului, in scopul atingerii obiectivelor, al realizarii indicatorilor si al obtinerii rezultatelor asteptate;
• asigurarea respectării legalităţii şi conformităţii tuturor activi...
Serviciile de consultanţă în managementul proiectului se vor concretiza în următoarele activităţi:
• monitorizarea din punct de vedere calitativ şi cantitativ a proiectului, cu respectarea şi încadrarea în bugetul şi graficul de activităţi ale proiectului, in scopul atingerii obiectivelor, al realizarii indicatorilor si al obtinerii rezultatelor asteptate;
• asigurarea respectării legalităţii şi conformităţii tuturor activităţilor şi acţiunilor din cadrul proiectului;
• realizarea şi actualizarea, în urma analizelor cu membrii echipei de monitorizare, a planului de implementare a proiectului;
• colaborarea cu membrii echipei de monitorizare din partea beneficiarului în derularea tuturor activităţilor;
• colaborarea cu toţi contractanţii implicaţi în realizarea proiectului în scopul îndeplinirii sarcinilor contractuale;
• reprezentarea, la cererea beneficiarului, a intereselor acestuia, in ceea ce priveste proiectul, in relatia cu entitatile ce vor avea legatura cu implementarea proiectului;
• elaborarea dosarelor cererilor de plata, a cererilor de rambursare si de prefinantare în conformitate cu cerinţele finanţatorului;
• intocmirea Notificarilor, a Actelor Aditionale, etc care pot avea loc pe parcursul implementarii proiectului;
• întocmirea şi menţinerea pistelor de audit;
• participarea la sedintele de progres ale proiectului si intocmirea minutelor acestora;
• elaborarea rapoartelor de progres în conformitate cu cerinţele finanţatorului;
• elaborarea de rapoarte în cadrul cărora se va analiza evoluţia proiectului din punctul de vedere al cheltuielilor, utilizării resurselor, implementării activităţilor, obţinerii rezultatelor şi managementului riscurilor; va prelucra documentele de implementare a proiectului pe întreaga sa perioadă, conform termenelor si procedurilor convenite şi asumate prin contractul cu beneficiarul. Minutele întocmite în cadrul şedinţelor de progres vor sta la baza elaborării acestor rapoarte;
• analizarea permanenta a procesului de implementare a proiectului din toate perspectivele, participand activ la managementul tehnic, financiar, al riscurilor, cu asumarea consecintelor recomandarilor formulate si a documentelor intocmite;
• elaborarea si a altor documente necesare bunei desfasurari a activitaii managemnetului de proiect;
• participarea la vizitele Organismului Intermediar sau a altor organe de control;
• participarea la orice alte activitati din cadrul proiectului in care este necesara implicarea specialistilor pusi la dispozitie de catre firma de consultanta.
Conform art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.107/2017), coroborat cu prevederile art. 27 din Hotararea Guvernului nr. 395/2016, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari (daca acestea au fost primite in termen), în a 4-a zi inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor in Anuntul de participare simplificat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 8 zile.