Feedback
I.D.: 52549800

Servicii de consultanţă în managementul proiectului "Imbunatatirea transportului public de calatori in municipiul Calarasi si cresterea performantelor acestuia prin crearea unui sistem inteligent de management al traficului şi monitorizare video, bazat pe instrumente inovative şi eficiente"

Data publicarii
14.12.20 Exista 85.215 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72224000-1
Pretul estimativ:
177.633,30 RON - 177.633,30 RON
 
 
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de consultanţă în managementul proiectului se vor concretiza în următoarele activităţi: • monitorizarea din punct de vedere calitativ şi cantitativ a proiectului, cu respectarea şi încadrarea în bugetul şi graficul de activităţi ale proiectului, in scopul atingerii obiectivelor, al realizarii indicatorilor si al obtinerii rezultatelor asteptate; • asigurarea respectării legalităţii şi conformităţii tuturor activi...
Serviciile de consultanţă în managementul proiectului se vor concretiza în următoarele activităţi: • monitorizarea din punct de vedere calitativ şi cantitativ a proiectului, cu respectarea şi încadrarea în bugetul şi graficul de activităţi ale proiectului, in scopul atingerii obiectivelor, al realizarii indicatorilor si al obtinerii rezultatelor asteptate; • asigurarea respectării legalităţii şi conformităţii tuturor activităţilor şi acţiunilor din cadrul proiectului; • realizarea şi actualizarea, în urma analizelor cu membrii echipei de monitorizare, a planului de implementare a proiectului; • colaborarea cu membrii echipei de monitorizare din partea beneficiarului în derularea tuturor activităţilor; • colaborarea cu toţi contractanţii implicaţi în realizarea proiectului în scopul îndeplinirii sarcinilor contractuale; • reprezentarea, la cererea beneficiarului, a intereselor acestuia, in ceea ce priveste proiectul, in relatia cu entitatile ce vor avea legatura cu implementarea proiectului; • elaborarea dosarelor cererilor de plata, a cererilor de rambursare si de prefinantare în conformitate cu cerinţele finanţatorului; • intocmirea Notificarilor, a Actelor Aditionale, etc care pot avea loc pe parcursul implementarii proiectului; • întocmirea şi menţinerea pistelor de audit; • participarea la sedintele de progres ale proiectului si intocmirea minutelor acestora; • elaborarea rapoartelor de progres în conformitate cu cerinţele finanţatorului; • elaborarea de rapoarte în cadrul cărora se va analiza evoluţia proiectului din punctul de vedere al cheltuielilor, utilizării resurselor, implementării activităţilor, obţinerii rezultatelor şi managementului riscurilor; va prelucra documentele de implementare a proiectului pe întreaga sa perioadă, conform termenelor si procedurilor convenite şi asumate prin contractul cu beneficiarul. Minutele întocmite în cadrul şedinţelor de progres vor sta la baza elaborării acestor rapoarte; • analizarea permanenta a procesului de implementare a proiectului din toate perspectivele, participand, activ la managementul tehnic, financiar, al riscurilor, cu asumarea consecintelor recomandarilor formulate si documentelor intocmite; • elaborarea si altor documente necesare bunei desfasurari a activitaii managemnetului de proiect; • participarea la vizitele Organismului Intermediar sau a altor organe de control; • participarea la orice alte activitati din cadrul proiectului in care este necesara implicarea specialistilor pusi la dispozitie de catre firma de consultanta. Conform art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.107/2017), coroborat cu prevederile art. 27 din Hotararea Guvernului nr. 395/2016, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari (daca acestea au fost primite in termen), în a 6-a zi inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor in Anuntul de participare simplificat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu