Feedback
I.D.: 100075351

Servicii de consultanţă în managementul proiectului "ÎNFIINŢAREA CENTRULUI DE ZI PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂŢI"

Data publicarii
17.07.24 Exista 64.477 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Termenul limita pentru depunere:
24.07.24 12:00
Pretul estimativ:
231.092,44 RON - 231.092,44 RON
Documente participare:
  1. documentatie de atribuire.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se achizitioneaza Servicii de consultanţă în managementul proiectului "ÎNFIINŢAREA CENTRULUI DE ZI PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂŢI", Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 13 - Reforme sociale, Investiţia 2. Reabilitarea/renovarea şi dezvoltarea infrastructurii sociale pentru persoanele cu dizabilităţi, Apel competitiv "Dezvoltarea infrastructurii sociale pentru persoanele cu dizabilităţi - Sesiunea 2...
Se achizitioneaza Servicii de consultanţă în managementul proiectului "ÎNFIINŢAREA CENTRULUI DE ZI PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂŢI", Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 13 - Reforme sociale, Investiţia 2. Reabilitarea/renovarea şi dezvoltarea infrastructurii sociale pentru persoanele cu dizabilităţi, Apel competitiv "Dezvoltarea infrastructurii sociale pentru persoanele cu dizabilităţi - Sesiunea 2", conform cerintelor Caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului: 231.092.44 lei fara TVA, respectiv 275.000 lei inclusiv TVA Sursa de finantare: Bugetul Administratiei Serviciilor Sociale Comunitare Ploiesti, clasificatia bugetara: 68.02.50.50 – 60.02 NOTA: In situatia in care Autoritatea finantatoare nu semneaza Actul aditional privind modificarea locului de implementare a proiectului, autoritatea contractanta va anula procedura de atribuire, in temeiul dispozitiilor art. 212, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru imposibilitatea incheierii contractului. In acest caz, ofertantii participa la procedura de achizitie pe riscul lor, sens in care nu vor reclama o compensare pentru costurile lor de ofertare. Durata contractului: de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti si inregistrarea la autoritatea contractanta şi până la recepţia finala a documentelor specifice, respectiv restituirea garanţiei de bună execuţie. Perioada de prestare: în conformitate cu calendarul de activitati, pe intreaga perioada de implementare a proiectului. Având în vedere că scopul contractului este prestarea serviciului de consultanţă în managementul proiectului de către personalul prestatorului, pentru atingerea obiectivelor şi rezultatelor proiectului în perioada de timp aprobată, în cazul în care, din motive obiective, perioada de implementare a proiectului se va prelungi pe baza unui act adiţional încheiat cu autoritatea finantatoare, contractul de servicii de consultanţă în implementarea proiectului se va prelungi automat, fără costuri suplimentare. În acest sens, ofertantul va prezenta o declaraţie pe propria raspundere prin care îşi exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul finalizării activităţilor prevăzute în contractul de finanţare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii publicitate si informare aferente proiectului "ÎNFIINŢAREA CENTRULUI DE ZI PENTRU PERSOANE ADULTE CU DIZABILITĂŢI" 24.07.24
Consultanta in management pentru implementarea proiectului " Regenerare urbana in zona marginalizata a municipiului Ploiesti, cartier Rafov, Cod SMIS 124892" 30.08.21
Servicii de consultanta in management pentru implementarea proiectului " Eficientizare Energetica Liceul Tehnologic 1 MAI – Sala de sport Municipiul Ploiesti", cod SMIS 117893 03.12.19
SERVICII DE MENTENANŢǍ PERIODICǍ SISTEME ELECTRONICE DE SECURITATE (ANTIEFRACŢIE, TVCI ŞI CONTROL ACCES) AMPLASATE ÎN PUNCTELE DE LUCRU AFLATE ÎN ADMINISTRAREA A.S.S.C. PLOIEŞTI 02.12.24
Servicii de informare şi publicitate pentru proiectul “Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 12 m ses, Alba Iulia, Buzau, Constanta, Ploiesti" Cod SMIS 127739 03.12.19
Lucrari de executie "Regenerare urbana in zona marginalizata a Municipiului Ploiesti – Cartier Pictor Rosenthal", cod SMIS 128190  
Servicii de informare si publicitate pentru proiectul "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Liceului Tehnologic 1 Mai - Ploieşti", cod SMIS 126860 30.12.20
SERVICII DE PROIECTARE (INCLUSIV ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI) PENTRU PROIECTUL REABILITAREA, MODERNIZAREA ŞI DOTAREA LICEULUI TEHNOLOGIC 1 MAI - PLOIEŞTI" COD SMIS 126860  
SERVICII DE PROIECTARE (INCLUSIV ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI) PENTRU PROIECTUL REABILITAREA, MODERNIZAREA ŞI DOTAREA LICEULUI TEHNOLOGIC SFANTUL ANDREI - MUNICIPIUL PLOIEŞTI" COD SMIS 126861  
Elaborare PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii,realizare de lucrari , organizare de santier,utilaje si echipamente in cadrul proiectului "Infiintarea unui centru comunitar integrat medico-social ", cod SMIS 155461 12.04.23