Obiectivele activitatilor pe care prestatorul le desfasoara in cadrul proiectului prin Unitatea de Implementare a Proiectului organizata la nivelul prestatorului (UIP extern) sunt urmatoarele:
- Coordonarea şi monitorizarea implementării activităţilor proiectului în termenele şi în condiţiile aprobate conform contractului de finanţare;
- Coordonarea, gestionarea şi comunicarea între factorii implicati (Beneficiar, Proi...
Obiectivele activitatilor pe care prestatorul le desfasoara in cadrul proiectului prin Unitatea de Implementare a Proiectului organizata la nivelul prestatorului (UIP extern) sunt urmatoarele:
- Coordonarea şi monitorizarea implementării activităţilor proiectului în termenele şi în condiţiile aprobate conform contractului de finanţare;
- Coordonarea, gestionarea şi comunicarea între factorii implicati (Beneficiar, Proiectant, Constructor, Diriginte de şantier, Auditor, Vizibilitate (societatea care realizează şi montează panourile de publicitate, societăţile de publicare a comunicatelor de presă), etc), în implementarea proiectului ;
- Stabilirea acţiunilor corective pentru acele elemente din proiect care nu sunt realizate conform planificării iniţiale, împreună cu echipa UIP intem;
- Asigurarea suportului în redactarea oricăror documente solicitate de către Beneficiar/Finanţator/Comisia Europeană, etc. în cadrul proiectului (notificări, acte adiţionale la contractul de finanţare, contracte de servicii, contracte de lucrări, clarificări, etc);
- Monitorizarea derularii tuturor contractelor semnate în cadrul proiectului şi informarea în scris a beneficiarului cu privire la eventuale disfuncţionalităţi apărute, întârzieri, nerespectări de clauze contractuale sau necesitatea realizării unor acte adiţionale, modul de rezolvare a problemelor apărute, etc;
- Verificarea periodică (lunar) pe teren (la amplasamentul investiţiei) a stadiului de execuţie a lucrărilor şi încadrarea în termen a lucrărilor de construcţie, comparativ cu datele preconizate în graficul de execuţie; verificarea conformităţii executiei lucrărilor cu prevederile contractului, proiectului tehnic, caietelor de sarcini, precum şi ale reglementarilor tehnice în vigoare;
- Participarea la toate vizitele de monitorizare şi control solicitate de către organismului Intermediar/Autoritatea de Managment/organe de Control, etc;
- Verificarea respectării legalităţii tuturor activităţilor şi acţiunilor di