Feedback
I.D.: 88213553

Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor

Data publicarii
18.10.23 Exista 695.042 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
60.000,00 RON - 60.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor necesare pentru procedura "Licitaţie deschisă" în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică pentru "Servicii de elaborare Studii de fezabilitate şi servicii în vederea exproprierii conform Legii nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local", conform caietului de sarci...
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor necesare pentru procedura "Licitaţie deschisă" în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică pentru "Servicii de elaborare Studii de fezabilitate şi servicii în vederea exproprierii conform Legii nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local", conform caietului de sarcini. Activităţile solicitate: a) În ETAPA DE PREGĂTIRE A ACHIZIŢIEI: a.1.) Elaborarea documentaţiei de atribuire, în conformitate cu legislaţia în vigoare, care să cuprindă: - Instrucţiunile către ofertanţi (Fişa de date) - Generarea DUAE şi Fişa de date în SEAP, - Caietul de sarcini, - Proiect Contract de achiziţie publică, - Formulare şi modele de documente. a.2.) Elaborarea documentelor suport, în conformitate cu legislaţia în vigoare, care să cuprindă: - Strategia de contractare întocmită conform Instrucţiunilor ANAP, Ghidului privind Strategia de contractare (inclusiv determinarea valorii estimate), etc. - Declaraţia privind persoana/persoanele cu putere de reprezentare din partea furnizorilor de servicii auxiliare achiziţiei, precum şi datele de identificare ale acestora; b) În ETAPA DE ORGANIZARE A ACHIZIŢIEI: b.1.) Elaborarea modificărilor privind Documentaţia de atribuire şi Strategia de contractare, conform solicitărilor ANAP (dacă este cazul), b.2.) Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări primite prin intermediul SEAP, b.3.) Formularea punctelor de vedere către CNSC în cadrul unei contestaţii la Documentaţia de atribuire, dacă este cazul.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu