Primăria Comunei Prejmer intenţionează să achiziţioneze servicii de consultanţă pentru achiziţia contractului de achiziţie publică a contractului de furnizare dotări specifice aferente Proiectului ,, Reabilitare, modernizare şi dotare Grădiniţă Prejmer,, Proiect SMIS 124233, cu următoarele cerinţe:: Elaborarea Strategiei de contractare, a Documentaţiei de Atribuire (DA) şi a documentelor suport, (exclusiv Caietul de sarcini...
Primăria Comunei Prejmer intenţionează să achiziţioneze servicii de consultanţă pentru achiziţia contractului de achiziţie publică a contractului de furnizare dotări specifice aferente Proiectului ,, Reabilitare, modernizare şi dotare Grădiniţă Prejmer,, Proiect SMIS 124233, cu următoarele cerinţe:: Elaborarea Strategiei de contractare, a Documentaţiei de Atribuire (DA) şi a documentelor suport, (exclusiv Caietul de sarcini care se va elabora de către AC) conform cerinţelor în materie de achiziţie publică şi cerinţelor Proiectului derulat de Comuna Prejmer în baza contractului de finanţare nr. 4962/05.12.2019 prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 10 Îmbunătăţirea Infrastructurii Educaţionale, Prioritatea de investiţii: 10.1 ,împreună cu Autoritatea Contractantă (AC); Elaborare răspunsuri la clarificări solicitate de ofertanţi, împreună cu AC, în perioada de ofertare, şi transmiterea prin platforma SICAP; Verificarea ofertelor depuse, care include verificarea în etapa de calificare, etapa de evaluare tehnică şi etapa de evaluare financiară, împreună cu comisia de evaluare numită de AC, cât şi transmiterea solicitărilor de clarificări către ofertanţi prin platforma SICAP,; Întocmire rapoarte intermediare şi finale, privind rezultatul evaluării ofertelor pe etape, împreună cu comisia de evaluare numită de AC, şi transmitere rezultat prin platforma SICAP; Întocmirea şi comunicarea rezultatului evaluărilor câştigătorului şi celorlalţi participanţi.