Feedback
I.D.: 94081150

Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice -Reamenajare şi modernizare sediu AJFP Cluj

Data publicarii
29.02.24 Exista 214.732 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
100.000,00 RON - 100.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru obiectivul de investiţii: "Reamenajare şi modernizare sediu A.J.F.P. Cluj", respectiv: ► Intocmirea Caietului de sarcini aferent procedurii mai sus mentionate; ► Asistenţă la întocmirea/pregătirea documentelor aferente demarării achiziţiei, respectiv: referat de necesitate, declaraţie persoane cu funcţii de decizie, strategie de contractare, modele formulare, ...
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru obiectivul de investiţii: "Reamenajare şi modernizare sediu A.J.F.P. Cluj", respectiv: ► Intocmirea Caietului de sarcini aferent procedurii mai sus mentionate; ► Asistenţă la întocmirea/pregătirea documentelor aferente demarării achiziţiei, respectiv: referat de necesitate, declaraţie persoane cu funcţii de decizie, strategie de contractare, modele formulare, draft contract, etc. ► Asistenţă şi evaluare tehnică prin intermediul expertului cooptat atestat MCC (evaluarea ofertelor tehnice). ► Acordarea de asistenţă de specialitate autorităţii contractante pentru formulare punctelor de vedere pentru contestaţiile formulate de operatorii economici interesaţi de procedura de achiziţie. ► Îndrumare cu privire la întocmirea şi transmiterea răspunsurilor la eventualele clarificări primite ce fac referire la conţinutul Documentaţiei de atribuire; ► Asistenţă şi consiliere în parcurgerea etapelor legale în cazul unor eventuale contestaţii ; ► Asistenţă/indrumare specială în cazul în care procedura se desfăşoară cu observatori ANAP atât pentru observaţiile făcute la documentaţia de atribuire cât şi la ghidarea paşilor pentru evaluarea ofertelor şi a obţinerii avizelor conforme necondiţionate potrivit Ordonanţei de Urgenţă nr. 98/2017 .2. Serviciile de consultanţă ale unui expert tehnico-economic, care va asigura următoarele: ► Sustinerea comisiei de evaluare prin întocmirea unor rapoarte de specialitate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu