DESCRIERE: 1.Etapa de elaborare si publicare a documentatiei de atribuire ( fisa date, strategie ctr., DUAE, formulare, draft acord-cadru/contract): ↘ Asistenta în planificarea ach. publice; ↘ Întocmire documentatie de atribuire, strategie contr. ↘ Asistenta în remedierea unor eventuale recomandari, formulate de expertii ANAP, în vederea validarii doc. de atribuire; ↘ Asistenta la publicarea anuntului de participare (dupa c...
DESCRIERE: 1.Etapa de elaborare si publicare a documentatiei de atribuire ( fisa date, strategie ctr., DUAE, formulare, draft acord-cadru/contract): ↘ Asistenta în planificarea ach. publice; ↘ Întocmire documentatie de atribuire, strategie contr. ↘ Asistenta în remedierea unor eventuale recomandari, formulate de expertii ANAP, în vederea validarii doc. de atribuire; ↘ Asistenta la publicarea anuntului de participare (dupa caz simplificat), si la eventuale erate la acesta; ↘ Asistenta în formularea raspunsurilor cu privire la eventuale solicitari de clari. ref. la doc. de atribuire; ↘ Asistenta în remedierea eventualelor observatii formulate de observatorii ANAP; ↘ Asistenta în formularea pct. de vedere cu privire la eventuale contestatii depuse asupra doc. de atribuire; ↘ Asistenta de specialitate la sedinta de desch. a ofertelor, 2.Etapa de asistenta de specialitate în vederea atribuirii si semnarii ctr. de ach. publica ↘ Asistenta de specialitate în evaluarea ofertelor, prin intermediul expertilor cooptati, formularea de recomandari cu privire la eventuale sol. de clarificari necesare pentru evaluarea ofertelor, formularea de recomandari cu privire la admisibilitatea ofertelor; ↘ Asistenta la întocmirea documentelor necesare pe parcursul evaluarii ofertelor, inclusiv a raportului procedurii; ↘ Asistenta în formularea punctelor de vedere cu privire la eventuale contestatii depuse asupra rezultatului proc.; ↘ Asistenta de specialitate la semnarea ctr. de ach. publica