Durata contractului este de 78 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează:
-18 luni, interval care include perioada de la data menţionată în Ordinului de începere a prestării serviciilor de consultantă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări până la realizarea recepţiei la terminarea lucrărilor.
-60 luni, interval care include supervizare...
Durata contractului este de 78 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează:
-18 luni, interval care include perioada de la data menţionată în Ordinului de începere a prestării serviciilor de consultantă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări până la realizarea recepţiei la terminarea lucrărilor.
-60 luni, interval care include supervizarea pentru perioada de garanţie a lucrărilor (durata perioadei de garanţie, de la data semnării Procesului Verbal de Recepţie la terminarea lucrării până la Recepţia Finală).
Prin acest contract se va achiziţiona:
- întocmirea programului de realizare a investiţiei;
- organizarea, coordonarea şi controlul realizării programului;
- organizarea şi controlul activităţii de diriginte de şantier;
- efectuarea serviciului de dirigenţie de şantier, conform prevederilor legale în vigoare;
- verificarea asigurării resurselor financiare necesare, conform programului de realizare a investiţiei şi a contractelor încheiate;
- verificarea respectării clauzelor contractuale încheiate cu antreprenori şi furnizori;
- gestiunea contractelor încheiate pentru realizarea obiectivului;
- organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei la terminarea lucrărilor conform prevederilor legale;
- întocmirea cărţii tehnice a construcţiei conform prevederilor legale;
- organizarea şi efectuarea urmăririi comportării în timp a investiţiei pe perioada de garanţie, conform prevederilor legale;
- organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei finale.
Valoarea estimată a serviciilor de consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări, pentru lucrările ce vor fi executate este de 180.000,00 Euro fără T.V.A., reprezentând 895.824,00 lei fără T.V.A., defalcată astfel:
- 176.635 euro fără TVA, respectiv 879.077,07 lei fără TVA – fonduri NATO 98,10%;
- 3.365 euro fără TVA, respectiv 16.746,93 lei fără TVA – cofinanţare 1,90%.
Curs de referinţă 1 Euro = 4,9768 RON - Curs oficial NATO valabil pentru trim. II 2024.
Preţul contractului de servicii de consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări se va majora în urma unei solicitări de modificare a lucrărilor, a achiziţiei de lucrări suplimentare (Dispoziţii de şantier) sau ca urmare a modificării unor prevederi legislative în cadrul contractului de lucrări pentru obiectivul NSIP 3AF35019 - ,,Asigurare facilităţi depozitare materiale speciale, ce urmează a fi implementate în cazarma 727 Borcea", din cadrul pachetului de capabilităţi: CP 9A1385 - ,,Defensive and Offensive Air Assets în SACEUR’s Areas of Responsability". Astfel, preţul contractului de consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări se va majora cu procentul dintre valoarea contractului de servicii care va rezulta ca urmare a derulării prezentei proceduri şi valoarea contractului de lucrări, aplicat la valoarea lucrărilor suplimentare. Majorarea se va face printr-un act adiţional.
Clarificările se pot solicita cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări".
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 3 zile.