Feedback
I.D.: 79377657

Servicii de consultanţă depunere proiect PNRR Component15 Educaţie

Data publicarii
02.03.23 Exista 111.449 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79421200-3
Pretul estimativ:
15.000,00 RON - 15.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă pentru obţinere finanţare nerambursabilă în vederea realizării proiectului »DOTARE CU MOBILIER, MATERIAL DIDACTIC ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT AFERENTE ŞCOLII GIMNAZIALE ”ALEXANDRU PIRU” DIN COMUNA MĂRGINENI, JUDEŢUL BACĂU», în conformitate cu ghidul solicitantului privind Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar...
Servicii de consultanţă pentru obţinere finanţare nerambursabilă în vederea realizării proiectului »DOTARE CU MOBILIER, MATERIAL DIDACTIC ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT AFERENTE ŞCOLII GIMNAZIALE ”ALEXANDRU PIRU” DIN COMUNA MĂRGINENI, JUDEŢUL BACĂU», în conformitate cu ghidul solicitantului privind Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe Modificat prin Corrigendumul nr. 1 aprobat prin OME nr. 3674/14.02.2023 aferent Componentei 15 Educaţie din cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României. Prestarea serviciilor de consultanţă presupune realizarea următoarelor activităţi: - Suport în centralizarea/elaborarea documentelor necesare depunerii cererii de finanţare - Analiza eligibilităţii, activităţilor, cheltuielilor şi conformităţii administrative; - Întocmire cerere de finanţare, suport în aplicaţia online, pusă la dispoziţie de finanţator, transmiterea cererii de finanţare şi a documentelor aferente; - Asistenţă tehnică pentru elaborarea răspunsurilor la clarificări în etapa de evaluare/precontractare a proiectului. Emiterea facturilor fiscale se va realiza după recepţionarea serviciilor prestate, respectiv: 10.000 lei fără T.V.A. după depunerea cererii de finanţare 5.000 lei fără T.V.A după finalizarea etapei de evaluare, respectiv după transmiterea răspunsurilor tuturor solicitărilor de clarificări.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu