Feedback
I.D.: 95843173

Servicii de consultanţă achizitii publice: proiecte Anghel Saligny

Data publicarii
09.04.24 Exista 20.924 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
35.000,00 RON - 35.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
servicii de consultanta specializate pentru intocmirea documentatiilor si derularea procedurilor de achizitie publica privind atribuirea contractelor de achizitie publica de lucrari (proiectare cu executie sau executie), asistenta si consultanta pe parcursul intregului proces de derulare a procedurii de atribuire inclusiv asigurarea expertilor externi cooptati, pentru proiecte finantate prin Programului Naţional de Investiţ...
servicii de consultanta specializate pentru intocmirea documentatiilor si derularea procedurilor de achizitie publica privind atribuirea contractelor de achizitie publica de lucrari (proiectare cu executie sau executie), asistenta si consultanta pe parcursul intregului proces de derulare a procedurii de atribuire inclusiv asigurarea expertilor externi cooptati, pentru proiecte finantate prin Programului Naţional de Investiţii ”Anghel Saligny” (apa/canalizare/drum/retele de gaze), conform legislatiei in vigoare privind achizitiile publice, astfel: I. Servicii de consultanta specializate pentru derularea procedurii de achizitie publica pentru atribuirea contractului de lucrari: Serviciile pe care le oferim pentru derularea procedurii sunt :  Etapa de elaborare a documentelor premergatoare publicarii documentatiei: - stabilirea cerintelor de calificare, a valorii estimate, a factorilor de evaluare, garantii, punctaje; - stabilirea clauzelor contractuale, a formularelor tipizate, intocmire si asistenta in utilizarea DUAE; Documentele care se vor intocmi sunt: - strategia de contractare; - caietul de sarcini pentru derularea procedurii, al cărui conţinut va fi structurat în corelare cu specificul contractului de lucrări. - formularele necesare pentru depunerea ofertei; - modelul de contract; - fisa de date a achizitiei;  Etapa de publicare a procedurii pe SEAP: - intocmirea anuntului de participare simplificat; - asistenta pentru elaborarea raspunsului la solicitarile de clarifi
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii achizitie publice - PNRR C10 Cladire cu Evaluare  
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice, faza SF cu elemente specifice din DALI şi PT, DTAD/DTAC şi DTOE, pentru “Modernizare coridor de mobilitate nord-sud II: str. Kossuth Lajos, str. Andrei Şaguna, str. Gheorghe Lazăr, str. Tudor Vladimirescu şi str. Fabricii"  
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor  
Serviciile de consultanta in achizitii publice inclusiv experti cooptati  
Contractului de furnizare cu montaj, proiectare, execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor aferente obiectivului de investitii "Modernizarea sistemului de iluminat public din municipiul Zalău - etapa III" 04.09.23
Servicii de proiectare şi asistenta tehnica din partea proiectantului pt: Lot I:,,Fazele SF, PT, DTAC, DTOE la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau" şi Lot II:,,Fazele DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE la obiectivul de investiţii: "Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau"  
SERVICII DE CONSULTANTA IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE–PNDL I- LUCRARI PASARELA (REST DE EXECUTAT)  
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a clădirii Primăriei Municipiului Zalău (monument istoric)".  
Servicii privind organizarea procedurii de achizitii inclusiv experti cooptati  
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice, faza SF + PT pentru extindere reţele şi racorduri edilitare şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului aferente obiectivelor de investiţii 1.“Construire bază sportivă TIP-1 în Municipiul Zalău", 2.“Construire bază sportivă de TIP-2 în Municipiul Zalău" şi 3.“Construire bazin de înot didactic în Municipiul Zalău"