Se vor presta servicii de consultanta pentru procedura licitaţie deschisă având ca obiect Proiectarea şi execuţia lucrărilor “Reabilitare DJ 503, Drăgăneşti Vlaşca (DE 70) – lim. jud. Dâmboviţa, km 38+838 – 87+313 (L = 48,475 km)", respectiv analizarea şi verificarea fiecarei oferte atât din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, cât şi din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implică, de catre un sp...
Se vor presta servicii de consultanta pentru procedura licitaţie deschisă având ca obiect Proiectarea şi execuţia lucrărilor “Reabilitare DJ 503, Drăgăneşti Vlaşca (DE 70) – lim. jud. Dâmboviţa, km 38+838 – 87+313 (L = 48,475 km)", respectiv analizarea şi verificarea fiecarei oferte atât din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, cât şi din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implică, de catre un specialist extern ce va fi numit expert cooptat pe langa comisia de evaluare. Numar de oferte depuse: 2 oferte.
Activităţile ce vor fi realizate/atributiile expertului extern cooptat:
Expertul cooptat îşi va desfăşura activitatea la sediul autorităţii contractante sau la sediul propriu, cu condiţia păstrării confidenţialităţii asupra conţinutului ofertelor, precum şi asupra oricăror altor informaţii prezentate de ofertanţi, a căror dezvăluire ar putea aduce atingere dreptului acestora de a-şi proteja proprietatea intelectuală sau secretele comerciale.
Activitatea expertului se va desfaşura în doua etape:
• Etapa 1: analizarea şi verificarea fiecărei oferte, din punct de vedere al elementelor tehnice propuse;
• Etapa 2: analizarea şi verificarea fiecărei oferte declarate admise în prima etapa, din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implică.
Expertul cooptat urmează să îndeplinească atribuţiile prevăzute la art. 127 alin.(1) lit. f), lit.h) – lit. j) din Anexa la H.G. nr. 395/2016.
Atribuţiile specifice ale expertului cooptat sunt următoarele:
• verificarea conformităţii propunerilor tehnice ale ofertanţilor cu prevederile caietului de sarcini;
• verificarea propunerilor financiare prezentate de ofertanţi, inclusiv verificarea conformităţii cu propunerile tehnice, verificarea aritmetică, verificarea încadrării în fondurile care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică respectiv, dacă este cazul, verificarea încadrării acestora în situaţia prevăzută la art. 210 din Lege;
• colaborare cu comisia de evaluare la elaborarea solicitărilor de clarificări şi/sau completări necesare în vederea evaluării solicitărilor de participare şi/sau a ofertelor;
• colaborare cu comisia de evaluare la motivarea incadrarii ofertelor ca inacceptabile şi/sau neconforme;
• intocmirea raportului de specialitate, dupa fiecare etapa, care va cuprinde verificarea conformităţii propunerilor tehnice, respectiv financiare depuse de ofertanţi, din punct de vedere al conformităţii cerintelor solicitate prin documentaţia de atribuire.
• asistarea comisiei pe durata evaluarii ofertelor si consilierea cu privire la toate aspectele tehnice si financiare pe care le implică;
• consultarea in vederea solutionarii eventualelor contestatii.