Contractul presupune ca Prestatorul:
- pe baza rezultatelor şi bunelor practici identificate în urma derulării subactivităţilor 5.2 şi 5.3 din cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", puse la dispoziţie de către Beneficiar, elaborează şi diseminează bune practici la nivel naţional cu privire la speţele identificate în practică, modul de sol...
Contractul presupune ca Prestatorul:
- pe baza rezultatelor şi bunelor practici identificate în urma derulării subactivităţilor 5.2 şi 5.3 din cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", puse la dispoziţie de către Beneficiar, elaborează şi diseminează bune practici la nivel naţional cu privire la speţele identificate în practică, modul de soluţionare a acestora şi dificultăţile întâlnite pe parcursul soluţionării;
- efectuează eventualele completări şi clarificări solicitate de autoritatea contractantă cu privire documentele elaborate;
- asigură serviciile de imprimare a documentelor necesare;
- distribuie documentele imprimate reprezentând selecţia de bune practici către beneficiarii finali;
- este responsabil pentru depozitarea în siguranţă a materialelor imprimate. Lista cu beneficiarii selecţiei de bune practici va fi agreată de prestator împreună cu beneficiarul.
Resurse implicate:
Minimum 2 experţi non-cheie care trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe minimale:
Experţi non-cheie:
- Studii universitare de licenţă în domeniul dreptului, economic, ştiinţe politice sau administraţie publică, finalizate cu diplomă, demonstrate prin diplomă de licenţă sau echivalent;
- Experienţă generală: minimum 3 ani experienţă generală în specialitatea studiilor de licenţă, dovedită prin carte de muncă/contract individual de muncă/adeverinţă sau echivalent;
- Experienţă specifică: autor/co-autor a cel puţin 2 rapoarte/studii/analize, acceptate de către beneficiar, în materia dreptului penal sau procesual penal, în materia măsurilor asiguratorii dispuse în cadrul procesului penal şi/sau executare silită în materie penală ori civilă, dovedită prin contract de prestări servicii/adeverinţă sau echivalent.
Rezultatele care trebuie obţinute în urma prestării serviciilor de prestator: un document care să conţină o selecţie de bune practici rezultate din dezbaterile privind cazuri practice în materia identificării, confiscării şi valorificării bunurilor provenite din infracţiuni.
Toate documentele elaborate şi utilizate de către prestator în executarea acestui contract vor purta specificaţiile privind vizibilitatea şi identitatea vizuală, astfel cum sunt prevăzute în Manualul de Identitate Vizuală elaborat şi publicat de către AM POCA, forma în vigoare la data predării livrabilului (disponibil aici http://poca.ro/implementare-proiecte/manual-de-identitate-vizuala-poca-2014-2020/).
Dimensiunile şi formele materialelor trebuie să respecte modelele şi recomandările AM POCA cuprinse în Manualul de identitate vizuală şi anexele acestuia, forma aplicabilă la data realizării livrabilelor. În situaţia în care documentul elaborat de AM POCA va suferi modificări, acestea vor fi avute în vedere şi respectate de prestator cu menţiunea ca modificările să fie elaborate şi publicate anterior semnării contractului.
Serviciile ce urmează a fi prestate şi livrabilele ce urmează a fi furnizate sunt descrise detaliat în caietul de sarcini.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractanta în anunţul de participare şi fişa de date a achiziţiei la secţiunea I.3 Comunicare din Fişa de date a achiziţiei, respectiv, cu cel târziu 21 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită exprimat în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări, conform obligaţiei prevăzute la art.160, alin. (2) şi art.161, alin. (1) din Legea nr.98/2016, este cu cel puţin 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Răspunsurile la solicitările de clarificări se vor publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro, fără a se dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările.