Obiectivul general al PJDG 2019 - 2025 este stabilirea cadrului pentru asig. unui sist. durabil de gestiune a deşeurilor, la nivel jud., pentru a contribui la îndeplinirea obiectivelor şi ţintelor specifice stabilite prin legislaţia privind deşeurile. PJGD trebuie să servească drept bază pentru stabilirea necesarului de investiţii şi a politicii în domeniul gestionării deşeurilor, realizarea şi susţinerea sistemelor de mana...
Obiectivul general al PJDG 2019 - 2025 este stabilirea cadrului pentru asig. unui sist. durabil de gestiune a deşeurilor, la nivel jud., pentru a contribui la îndeplinirea obiectivelor şi ţintelor specifice stabilite prin legislaţia privind deşeurile. PJGD trebuie să servească drept bază pentru stabilirea necesarului de investiţii şi a politicii în domeniul gestionării deşeurilor, realizarea şi susţinerea sistemelor de management integrat al deşeurilor la nivelul jud. şi obţinerea finanţărilor pentru proiectele de profil. PJGD trebuie structurat în conformitate cu un flux clar şi logic al informaţiilor pornind de la situaţia existentă în judeţ, relevantă geografic şi ajungând la măsurile de implementare şi monitorizare. PJGD va cuprinde o analiză a situaţiei actuale în domeniul gestionării tuturor categoriilor de deşeuri, precum şi măsurile care trebuie luate pentru îmbunătăţirea condiţiilor de mediu în cazul pregătirii pentru reutilizare, reciclare, valorificare şi eliminare, precum şi o evaluare a modului în care planul va ajuta la punerea în aplicare a L 211/2011. Structura minimală a PJGD: Introducere, Sit. existentă, Obiective, Prognoza privind generarea deşeurilor, Fluxuri specifice, Evaluarea potenţialelor tehnici de gestionare, Calculul capacităţii necesare, Evaluarea costurilor, Măsuri de implementare (Plan), Plan monitorizare, Anexe, Progr. jud. de prevenire a generării deşeurilor.
Rezultatul final al contractului îl va reprezenta realizarea PJDG, specific necesităţilor jud Gorj, în conformitate cu cerinţele de protecţie a mediului şi asigurare a unei dezvoltări sustenabile.Recepţia serviciilor prestate se va face după livrarea PJGD cu toate anexele solicitate, atât pe suport de hârtie cât şi editabil, iar plata se va face după după emiterea Hotărârii Consiliului Judeţean Gorj de aprobare a Planului Judeţean de Gestionare a Deşeurilor în judeţul Gorj (2019-2025) şi a Raportului final.