Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea:Sistemului pentru Concurs Naţional PNRR
Prestatorul trebuie să presteze serviciile solicitate şi să asigure întregul suport necesar pentru proiectarea, dezvoltarea şi implementarea serviciilor/produselor prestate/livrate, suport metodologic pentru definirea metodologiilor, manualelor şi conţinuturilor de testare şi evaluare, ser...
Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea:Sistemului pentru Concurs Naţional PNRR
Prestatorul trebuie să presteze serviciile solicitate şi să asigure întregul suport necesar pentru proiectarea, dezvoltarea şi implementarea serviciilor/produselor prestate/livrate, suport metodologic pentru definirea metodologiilor, manualelor şi conţinuturilor de testare şi evaluare, servicii de promovare şi publicitate Concurs Naţional, să asigure instruirea utilizatorilor, să asigure garanţia şi mentenanţa aplicaţiilor în perioada de garanţie în conformitate cu cerinţele solicitate.
Serviciile ce vor trebui asigurate de Prestator în vederea implementării sistemului de Concurs Naţional:
• Livrare, instalare şi configurare infrastructură hardware şi software necesară rulării platformei Concurs Naţional, precum şi infrastructura suport pentru operarea acesteia şi realizarea evaluării în centrele de testare şi evaluare;
• Servicii dezvoltare platformă Concurs Naţional, asigurarea derulării concursului naţional, corelat cu concursul pe post etapizat,
• Suport metodologic pentru definirea metodologiilor, manualelor şi conţinuturilor de testare şi evaluare a cunoştinţelor şi competenţelor pentru toate categoriile de funcţii publice;
• Servicii de promovare şi publicitate Concurs Naţional;
• Servicii pentru dezvoltarea ANFP într-un centru naţional de recrutare şi evaluare competenţe;
• Servicii de organizare a centrelor de testare şi evaluare;
• Servicii suport pentru comisiile de concurs;
• Servicii de garanţie, mentenanţă şi suport.
Conform prevederilor art.160 şi 161 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, solicitările de clarificări privind DA se vor transmite cel mai târziu cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, la adresa: http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/ Întrebări.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor - 18.
În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare, autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări cu 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/Întrebări. Autoritatea contractantă nu va răspunde solicitărilor de clarificări făcute cu depăşirea termenului stabilit mai sus şi nici solicitărilor de clarificări/notificărilor ce nu sunt transmise prin intermediul SICAP. Autoritatea contractanta va posta răspunsurile însotite de întrebări în SEAP conform art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.