Achiziţia de servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea sistemului eANFP se realizeaza pentru implementarea reformelor şi investiţiilor pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7 Transformarea digitală, Investiţia 10 Transformarea digitală în managementul funcţiei publice - jalon nr. 177 "S-au instituit şi sunt operaţionale platforme interacti...
Achiziţia de servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea sistemului eANFP se realizeaza pentru implementarea reformelor şi investiţiilor pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7 Transformarea digitală, Investiţia 10 Transformarea digitală în managementul funcţiei publice - jalon nr. 177 "S-au instituit şi sunt operaţionale platforme interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală"
Activităţile urmărite prin implementarea Caietului de sarcini sunt:
• Livrarea componentelor software specifice pentru dezvoltarea şi întreţinerea sistemului eANFP precum şi a componentelor hardware necesare exploatării acestuia;
• Servicii de instalare şi configurare a mediului virtual în care va rula sistemul eANFP, cel puţin, dar nu limitat la: sisteme de operare, baze de date, componente de integrare, raportare, autentificare, după caz;
• Servicii dezvoltare şi implementare sistem eANFP şi a componentelor aplicative a acestuia, cel puţin dar nu limitat la sistem de management a documentelor şi fluxurilor de lucru;
• Servicii de migrare date, instruire şi asistenţă pentru trecerea în producţie a sistemului eANFP;
• Servicii de arhivare electronică legală, integrat cu sistemul eANFP;
• Servicii de garanţie, mentenanţă şi suport.
Rezultatele care trebuie obţinute în urma prestării serviciilor:
• Componente hardware şi software necesare dezvoltării, întreţinerii şi utilizării sistemului livrate şi configurate;
• Infrastructura software de bază necesară rulării eANFP instalată şi configurată în mediul virtualizat pus la dispoziţie de ANFP;
• Sistem eANFP, cu toate componentele aplicaţie, complet funcţional şi încărcat cu datele istorice migrate din sistemul actual, inclusiv în ceea ce priveşte depozitul de documente;
• Arhivare electronică a documentelor ce îndeplinesc condiţiile legale, pe durata contractului;
• Personal ANFP pregătit pentru operare, întreţinerea şi extinderea noului sistem.
Conform prevederilor art.160 şi 161 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, solicitările de clarificări privind DA se vor transmite cel mai târziu cu 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, la adresa: http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/ Întrebări.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor - 20.
În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare, autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări cu 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/Întrebări. Autoritatea contractantă nu va răspunde solicitărilor de clarificări făcute cu depăşirea termenului stabilit mai sus şi nici solicitărilor de clarificări/notificărilor ce nu sunt transmise prin intermediul SICAP. Autoritatea contractanta va posta răspunsurile însotite de întrebări în SEAP conform art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.