Feedback
I.D.: 65929962

Servicii de consultanţă şi asistenţă tehnică în vederea obţinerii finanţării aferente proiectului DEZVOLTAREA ŞI EXTINDEREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL BRĂILA

Data publicarii
06.02.22 Exista 77.412 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8 71241000-9
Termenul limita pentru depunere:
10.03.22
Pretul estimativ:
5.000.000,00 RON - 5.000.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1136793.pdf
  2. Formulare.doc
  3. caiet de sarcini AT.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta si asistenta tehnica in vederea obtinerii finantarii aferente proiectului "Dezvoltarea si extinderea sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Braila" – conform caietului de sarcini. Obiective specifice: • Obiectivul Specific 1 - Elaborare studii şi analize şi documente suport identificate de Autoritatea Contractantă şi impuse de către AM POIM, respectiv JASPERS, necesare în procesul...
Servicii de consultanta si asistenta tehnica in vederea obtinerii finantarii aferente proiectului "Dezvoltarea si extinderea sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Braila" – conform caietului de sarcini. Obiective specifice: • Obiectivul Specific 1 - Elaborare studii şi analize şi documente suport identificate de Autoritatea Contractantă şi impuse de către AM POIM, respectiv JASPERS, necesare în procesul de elaborare şi evaluare, elaborate în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 - cu modificările şi completările ulterioare, cu prevederile Planului National de Gestionare a Deşeurilor, Planului Judeţean de Gestionare a Deşeurilor şi cu cerinţele Ghidului Solicitantului pentru POIM 2014-2020; • Obiectivul specific 2 - Elaborarea documentelor tehnico-economice suport în vederea accesării de fonduri în cadrul Programului Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, Axa Prioritara 3; • Obiectivul specific 3 - Elaborarea Aplicaţiei de Finanţare inclusiv asigurarea asistenţei tehnice pe întreaga perioadă de verificare şi evaluare a aplicaţiei. • Obiectivul specific 4 - întocmirea documentaţiilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice din cadrul Proiectului şi suport pe perioada de evaluare a ofertelor în conformitate cu legislaţia în vigoare; Prezentul contract este parte integranta a proiectului “Sprijin pentru pregatirea aplicatiei de finantare si a documentatiilor de atribuire pentru completarea si dezvoltarea Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Braila" care va fi implementat de catre Consiliul Judetean Braila, cu finantare prin POIM 2014-2020. Procedura de atribuire a contractului este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu MIPE AM POIM semnarea contractului facandu-se cu respectarea art.143 din HG 395/2016. Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 98/2016 si HG nr. 395/2016 autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia contract cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu MIPE AM POIM. In cazul in care indiferent de motive contractul de finantare cu MIPE AM POIM nu se va semna AC isi rezerva dreptul de a ANULA procedura de achizitie dupa primirea notificarii din partea MIPE AM POIM cu privire la neacordarea finantarii, incheierea contractului de achizitie publica devenind imposibila. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca AC si/sau MIPE AM POIM nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire indiferent de natura acestuia si indiferent daca AC si/sau MIPE AM POIM au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Conform art. 160 din Legea nr.98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, obligatia autoritatii contractante de a raspunde la solicitarile de clarificari este conditionata de transmiterea solicitarilor de clarificare in termenul impus prin documentatia de atribuire, a se tine cont in acest caz de termenul indicat la I. 3.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă şi asistenţă tehnică în vederea obţinerii finanţării aferente proiectului DEZVOLTAREA ŞI EXTINDEREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL BRĂILA 20.06.22
Proiectare si executie de lucrari aferente contractului CONSTRUCTIE STATIE SORTARE SI STATIE MBT VADENI din cadrul Proiectului Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Braila” 18.04.17
Suspendata - Proiectare si executie de lucrari aferente contractului CONSTRUCTIE STATIE SORTARE SI STATIE MBT VADENI din cadrul Proiectului Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Braila” 18.04.17
Proiectare si executie de lucrari aferente contractului CONSTRUCTIE STATIE SORTARE SI STATIE MBT VADENI din cadrul Proiectului Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Braila”  
Proiectare și execuție de lucrări aferente contractului Construcție stație sortare și stație MBT Vădeni din cadrul Proiectului „Sistemul de management integrat al deșeurilor în județul Braila”  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare si anvelopare pavilion A (constructiile C1, C2, C3), Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Soseaua Buzaului nr.2" 04.03.24
Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții “Reabilitare si anvelopare pavilion A (constructiile C1, C2, C3), Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Soseaua Buzaului nr.2” 15.02.24
Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții “Reabilitare si anvelopare pavilion A (constructiile C1, C2, C3), Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Soseaua Buzaului nr.2” 25.03.24
Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții “Reabilitare si anvelopare pavilion A (constructiile C1, C2, C3), Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Soseaua Buzaului nr.2” 18.03.24
Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții “Reabilitare si anvelopare pavilion A (constructiile C1, C2, C3), Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Soseaua Buzaului nr.2” 04.03.24