Feedback
I.D.: 56246557

Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor

Data publicarii
20.04.21 Exista 130.890 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
6.000,00 RON - 6.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii de consultanta in domeniul achiziiilor in vedererea contractarii serviciilor de catering necesare proiectului in derulare. Serviciile constau în: 1. Întocmirea şi elaborarea Caietelor de Sarcini cu documentaţiile aferente privind procedura de achiziţie publică pentru bunuri 2. Planificarea procesului de achiziţie publică o Asistenţă la elaborarea referatelor de n...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii de consultanta in domeniul achiziiilor in vedererea contractarii serviciilor de catering necesare proiectului in derulare. Serviciile constau în: 1. Întocmirea şi elaborarea Caietelor de Sarcini cu documentaţiile aferente privind procedura de achiziţie publică pentru bunuri 2. Planificarea procesului de achiziţie publică o Asistenţă la elaborarea referatelor de necesitate o Elaborarea Strategiei de Contractare o Elaborarea Caietelor de Sarcini pe baza specificaţiilor tehnice comunicate de autoritatea contractantă o Elaborarea formularelor şi modelelor de documente utilizate în cadrul procedurii de achiziţie publică o Elaborarea proiectului de contract conţinând clauzele contractuale obligatorii şi specifice 3. Iniţierea procedurilor de achiziţie publică o Elaborarea Fişei de date a achiziţiei în SICAP o Publicarea Documentaţiei de atribuire în SICAP o Asistenţă tehnică în raport cu ANAP (în situaţia în care procedura a fost selectată pentru verificare ex-ante) respectiv revizuirea documentaţiei, dacă este cazul, până la obţinerea avizului din partea ANAP (după caz) o Elaborarea anunţului de participare în SICAP o Asistenţă la formularea răspunsurilor la solicitările de clarificări depuse de potenţialii ofertanţi în perioada de după publicare a documentaţiei de atribuire şi data limită stabilită pentru răspunsul la clarificări. 4. Evaluarea ofertelor o Asistenţă pe parcursul procedurii de achiziţie, respectiv
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Consultanta achizitii publice -Cresterea eficientei energetice a infrastructurii de iluminat public  
Servicii de proiectare pentru elaborare documentaţii tehnico-economice şi asistenţă tehnică pentru restaurarea şi punerea în valoare a monumentului istoric Ansamblul bisericii evanghelice fortificate Valea Viilor, sat Valea Viilor, comuna Valea Viilor, nr. 341, judeţul Sibiu, cod LMI SB-II-a-A-12582 29.06.22
Servicii de Consultanta  
Achizitie servicii de consiliere si asistenta in domrniul achizitiilor publice ComunaPoiana Sibiului  
Servicii de consultanta in achizitii publice in cadrul proiectului cod SMIS 142090  
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALIZARE  
Servicii de proiectare, verificare tehnică a proiectului, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "Investiţii în infrastructura existentă a Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Gheorghe Preda din Sibiu în vederea relocării ambulatoriului de specialitate copii" 04.12.24
Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiţia" Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu " 16.11.22
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare