1. Detalii privind serviciile solicitate:
- în conformitate cu prevederile art. 2 alin. (6) din HG nr. 395/2016, asigurarea consultanţei specializate în domeniul achiziţiilor publice, în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monit...
1. Detalii privind serviciile solicitate:
- în conformitate cu prevederile art. 2 alin. (6) din HG nr. 395/2016, asigurarea consultanţei specializate în domeniul achiziţiilor publice, în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, pentru:
o o procedură simplificată;
o o achiziţie directă.
- Configurare DUAE şi Instrucţiuni pentru ofertanţi;
- Elaborare Strategie de contractare
- Elaborare Caiet de sarcini procedură simplificată
- Elaborare Caiet de sarcini achiziţie directă
- Elaborare Formulare
- Elaborare Formular de contract procedură simplificată
- Elaborare Formular de contract achiziţie directă
- Elaborare Fişa de date a achiziţiei
- Transmiterea documentaţiei către AC, în vederea analizei şi a aprobării;
- Publicarea documentaţiei de atribuire – SICAP
- Întocmirea răspunsurilor la clarificări
- Întocmirea rapoartelor expertului cooptat (dacă este cazul)
- Deschidere oferte
- Derularea procesului de evaluare şi întocmirea tuturor documentelor aferente comisiei de evaluare
- Formularea eventualelor solicitări de clarificare
- Elaborare puncte de vedere în eventualitatea unor contestaţii, reprezentare în faţa CNSC.
- Sprijin oferit achizitorului până la semnarea contratelor
- Sprijin în vederea constituirii dosarului achiziţiei publice
- Relaţionare cu terţi: autoritate de management/finanţator, ordonatori superiori de credite, dacă situaţia o impune.
2. Personal
Se va asigură integral comisia de evaluare
Prin urmare, ofertantul va aloca un număr de minim 3 (trei) persoane, după cum urmează:
1. expert achiziţii publice 1 – membru comisie evaluare;
2. expert achiziţii publice 2 – membru comisie evaluare;
3. expert tehnic – membru comisie evaluare;
La nevoie, Prestatorul îşi asumă asigurarea şi experţilor în alte domenii, cum ar fi expert financiar şi/sau expert juridic, dacă este cazul.
Experienţă personal:
- pentru personalul de la pct.1: participarea in calitate membru/preşedinte comisie de evaluare (cu drept de vot) in minim 3 proiecte/contracte care sa fi inclus consultanta in domeniul achiziţiilor publice, respectiv participare în minim 3 proceduri de achiziţie publică (procedura concurenţială: procedură simplificată şi/sau licitaţie deschisă);
- pentru personalul de la pct.2-3: participarea in calitate de membru de comisie in minim 1 proiect/contract care sa fi inclus consultanta in domeniul achiziţiilor publice (procedura concurenţială: procedură simplificată şi/sau licitaţie deschisă);
Experienţă ofertant:
- ofertantul va trebui să demonstreze că a participat şi a finalizat minim o procedura concurenţială: procedură simplificată şi/sau licitaţie deschisă;
3. Detalii privind proiectul
- Titlu proiect: "Dotarea cu laboratoare inteligente a Liceului Teoretic "Tudor Vladimirescu", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0837/Componenta C15;
- Valoare: 590.261,65 lei fără TVA.
- Laborator 1: 295.131,10 lei fără TVA;
- Laborator 2: 295.130,55 lei fără TVA.
- Perioadă de implementare: cel mai târziu la data de 31.01.2025 (se va avea în vedere atribuirea contractelor în anul 2024, urmând luată în calcul şi perioada necesară instalării şi punerii în funcţiune a echipamentelor);
- Perioadă derulare procedură: până la 30.06.2024;
- Produse/servicii ce urmează a fi achiziţionate:
o Echipamente tehnologice (inclusiv mobilier ergonomic adaptat şi integrat specific), conform OME nr. 3677/2023, achiziţionarea de conţinut educational care va acoperi domenii din programa şcolară şi software/licenţă cu specific educational – procedură simplificată;
o Servicii de instruire şi formare profesională a cadrelor didactice pentru utilizarea echipamentelor aferente conceptului de laborator inteligent digital integrat – achiziţie directă.
NOTĂ: Dacă Prestatorul consideră necesar şi oportun, poate derula justificat mai multe proceduri simplificate şi/sau achiziţii directe, oferta fiind aceeaşi pentru implementarea tuturor achiziţiilor aferente proiectului.