Feedback
I.D.: 93364200

servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice (servicii auxiliare pentru organizarea şi administrarea unei proceduri de achiziţie simplificate şi a unor achiziţii directe în cadrul proiectului finanţat prin PNRR – "Dotarea cu laboratoare inteligente a Liceului Teoretic Tudor Vladimirescu

Data publicarii
16.02.24 Exista 788.590 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
23.02.24
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Detalii privind serviciile solicitate: - în conformitate cu prevederile art. 2 alin. (6) din HG nr. 395/2016, asigurarea consultanţei specializate în domeniul achiziţiilor publice, în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monit...
1. Detalii privind serviciile solicitate: - în conformitate cu prevederile art. 2 alin. (6) din HG nr. 395/2016, asigurarea consultanţei specializate în domeniul achiziţiilor publice, în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, pentru: o o procedură simplificată; o o achiziţie directă. - Configurare DUAE şi Instrucţiuni pentru ofertanţi; - Elaborare Strategie de contractare - Elaborare Caiet de sarcini procedură simplificată - Elaborare Caiet de sarcini achiziţie directă - Elaborare Formulare - Elaborare Formular de contract procedură simplificată - Elaborare Formular de contract achiziţie directă - Elaborare Fişa de date a achiziţiei - Transmiterea documentaţiei către AC, în vederea analizei şi a aprobării; - Publicarea documentaţiei de atribuire – SICAP - Întocmirea răspunsurilor la clarificări - Întocmirea rapoartelor expertului cooptat (dacă este cazul) - Deschidere oferte - Derularea procesului de evaluare şi întocmirea tuturor documentelor aferente comisiei de evaluare - Formularea eventualelor solicitări de clarificare - Elaborare puncte de vedere în eventualitatea unor contestaţii, reprezentare în faţa CNSC. - Sprijin oferit achizitorului până la semnarea contratelor - Sprijin în vederea constituirii dosarului achiziţiei publice - Relaţionare cu terţi: autoritate de management/finanţator, ordonatori superiori de credite, dacă situaţia o impune. 2. Personal Se va asigură integral comisia de evaluare Prin urmare, ofertantul va aloca un număr de minim 3 (trei) persoane, după cum urmează: 1. expert achiziţii publice 1 – membru comisie evaluare; 2. expert achiziţii publice 2 – membru comisie evaluare; 3. expert tehnic – membru comisie evaluare; La nevoie, Prestatorul îşi asumă asigurarea şi experţilor în alte domenii, cum ar fi expert financiar şi/sau expert juridic, dacă este cazul. Experienţă personal: - pentru personalul de la pct.1: participarea in calitate membru/preşedinte comisie de evaluare (cu drept de vot) in minim 3 proiecte/contracte care sa fi inclus consultanta in domeniul achiziţiilor publice, respectiv participare în minim 3 proceduri de achiziţie publică (procedura concurenţială: procedură simplificată şi/sau licitaţie deschisă); - pentru personalul de la pct.2-3: participarea in calitate de membru de comisie in minim 1 proiect/contract care sa fi inclus consultanta in domeniul achiziţiilor publice (procedura concurenţială: procedură simplificată şi/sau licitaţie deschisă); Experienţă ofertant: - ofertantul va trebui să demonstreze că a participat şi a finalizat minim o procedura concurenţială: procedură simplificată şi/sau licitaţie deschisă; 3. Detalii privind proiectul - Titlu proiect: "Dotarea cu laboratoare inteligente a Liceului Teoretic "Tudor Vladimirescu", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0837/Componenta C15; - Valoare: 590.261,65 lei fără TVA. - Laborator 1: 295.131,10 lei fără TVA; - Laborator 2: 295.130,55 lei fără TVA. - Perioadă de implementare: cel mai târziu la data de 31.01.2025 (se va avea în vedere atribuirea contractelor în anul 2024, urmând luată în calcul şi perioada necesară instalării şi punerii în funcţiune a echipamentelor); - Perioadă derulare procedură: până la 30.06.2024; - Produse/servicii ce urmează a fi achiziţionate: o Echipamente tehnologice (inclusiv mobilier ergonomic adaptat şi integrat specific), conform OME nr. 3677/2023, achiziţionarea de conţinut educational care va acoperi domenii din programa şcolară şi software/licenţă cu specific educational – procedură simplificată; o Servicii de instruire şi formare profesională a cadrelor didactice pentru utilizarea echipamentelor aferente conceptului de laborator inteligent digital integrat – achiziţie directă. NOTĂ: Dacă Prestatorul consideră necesar şi oportun, poate derula justificat mai multe proceduri simplificate şi/sau achiziţii directe, oferta fiind aceeaşi pentru implementarea tuturor achiziţiilor aferente proiectului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu