Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru procedura de atribuire a contractului Servicii de introducere instrumente electronice din cadrul proiectului cu titlul “eSlatina – Proiect de simplificare a procedurilor de introducerea de instrumente electronice pentru cetăţenii Municipiului Slatina”, cod SMIS 126174. Obiectivul general urmărit prin prestarea serviciilor de consultantă în domeniul achiziţiilor...
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru procedura de atribuire a contractului Servicii de introducere instrumente electronice din cadrul proiectului cu titlul “eSlatina – Proiect de simplificare a procedurilor de introducerea de instrumente electronice pentru cetăţenii Municipiului Slatina”, cod SMIS 126174. Obiectivul general urmărit prin prestarea serviciilor de consultantă în domeniul achiziţiilor publice ca urmare a atribuirii acestui contract, este de a elabora caietele de sarcini necesare demarării procedurii de atribuire a contractului Servicii de introducere instrumente electronice din cadrul proiectului intitulat eSlatina – Proiect de simplificare a procedurilor de introducerea de instrumente electronice pentru cetăţenii Municipiului Slatina, cod SMIS 126174, conform prevederilor cadrului legal aplicabil în materie.
Astfel, în cadrul acestui contract, prestatorul/consultantul declarat câştigător va elabora următoarele documente care fac obiectul procesului de atribuire (livrabile ale contractului de prestări servicii):
1. Caiet de sarcini pentru achiziţia de echipamente pentru gestionarea serviciilor digitale şi asigurarea sustenabilităţii activităţilor proiectului
o Server cu două surse de alimentare, un sistem de operare, un sistem de gestiune a bazelor de date, cu licenţe – 1 bucată,
o UPS – 1 bucată,
o scanere A4 – 5 bucăţi,
o scaner A3 – 1 bucată;
2. Caiet de sarcini pentru contractarea de platforme informatice
2.1 ePetiţii
2.2 Aplicatia de management a Impozitelor si Taxelor
2.3 Sistemul digital de plată a autorizaţiei pentru circulaţia autovehiculelor care au masa maximă autorizată mai mare de 3,5 tone, prin suport online
2.4 Eliberare online certificate atestare fiscal
3. Caiet de sarcini pentru sistem digital de arhivă, care să permită accesul rapid la documente din arhivă, scurtând astfel timpul de răspuns la solicitările de servicii publice sau de rezolvare a unor cauze mai complexe, însemnând:
o crearea sistemului de arhivare documente;
o digitalizarea unui număr estimat de 750 metri liniari de documente de arhivă.
4. Caiet de sarcini pentru activitatea 4.3 Formarea personalului implicat pentru utilizarea instrumentelor dezvoltate, însemnând 154 de persoane:
o 90 de persoane în utilizarea corectă a serviciilor publice online;
o 64 de persoane în utilizarea corectă a sistemului de arhivare digitală.
Descrierea caracteristicilor tehnice se regasesc în caietul de sarcini ataşat anunţului publicitar.