Etapa 1 Realizarea documentatiei de achizitie (procedura simplificata) o Strategia de contractare o Conţinutul invitaţiei o Declaraţiile A.C o Modele, formulare o Draftul de contract o Caietul de sarcini (partea generală) o DUAE o Modele de procese verbale vizualizare DUAE, vizualizare oferte, procese verbale de evaluare intermediară, raportul procedurii Etapa 2 Gestiunea contului SICAP pentru obţinrea avizului de la ANAP s...
Etapa 1 Realizarea documentatiei de achizitie (procedura simplificata) o Strategia de contractare o Conţinutul invitaţiei o Declaraţiile A.C o Modele, formulare o Draftul de contract o Caietul de sarcini (partea generală) o DUAE o Modele de procese verbale vizualizare DUAE, vizualizare oferte, procese verbale de evaluare intermediară, raportul procedurii Etapa 2 Gestiunea contului SICAP pentru obţinrea avizului de la ANAP si până la primirea ofertelor o asistenţă la încarcarea în SICAP şi transmiterea spre validare, inclusiv semnarea electronică a documentelor cu semnatură extinsă o asistenţă în remedierea oricărei observaţii din partea ANAP o asistenţă în cadrul derulării procedurii, până la primirea ofertelor: răspunsuri la solicitările de clarificări (inclusiv gestionarea comunicării cu alte părţi/furnizori implicaţi), formularea de puncte de vedere la contestaţii (dacă este cazul), gestionarea comunicării cu observatorii ANAP Etapa 3 Asistenţă pe durata evaluării ofertelor o asistenţă în procesul de evaluare prin implicarea unui expert cooptat în analiza ofertelor şi gestionarea comunicării cu observatorii ANAP: analiza DUAE, formularea de solicitări de clarificări la faza DUAE, evaluarea tehnică, solicitarea de clarificări la oferta tehnică, evaluarea financiară intermediară, solicitarea documentelor în susţinerea DUAE, întocmirea raportului procedurii, transmiterea comunicărilor, contractarea o asistenţă în soluţionarea contestaţiilor (daca este cazul) Semnarea contract