PROIECTAREA ACTIVITĂŢII
Analizarea nevoilor beneficiarilor din unitatea de învăţământ.
Informarea, consilierea, documentarea şi îndrumarea pentru elevi, părinţi şi cadre didactice în problematici specifice: cunoaştere şi autocunoaştere, adaptarea elevilor la mediul şcolar, adaptarea şcolii la nevoile elevilor, optimizarea relaţiilor şcoală-elevipărinţi.
Elaborarea strategiilor didactice optime pentru prevenirea şi dim...
PROIECTAREA ACTIVITĂŢII
Analizarea nevoilor beneficiarilor din unitatea de învăţământ.
Informarea, consilierea, documentarea şi îndrumarea pentru elevi, părinţi şi cadre didactice în problematici specifice: cunoaştere şi autocunoaştere, adaptarea elevilor la mediul şcolar, adaptarea şcolii la nevoile elevilor, optimizarea relaţiilor şcoală-elevipărinţi.
Elaborarea strategiilor didactice optime pentru prevenirea şi diminuarea factorilor care determină tulburări comportamentale, comportamente de risc sau disconfort psihic.
Proiectarea instrumentelor de evaluare aplicabile.
Actualizarea documentelor de proiectare a activităţii de consiliere psihopedagogică.
REALIZAREA ACTIVITĂŢILOR DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ
Organizarea şi dirijarea activităţilor de consiliere psihopedagogică.
Utilizarea materialelor, instrumentelor adecvate: chestionare, fişe de lucru, jocuri, convorbiri, problematizări etc.
Organizarea de programe de orientare şcolară,profesională şi a carierei elevilor, servicii de consiliere şi cursuri pentru părinţi, asistenţă şi consiliere metodologică pentru cadre didactice.
Identificarea şi valorificarea potenţialului educativ şi posibilităţilor de învăţare ale elevilor.
Monitorizarea:
Situaţiilor de abandon şcolar ridicat;
Risc privind consumul de droguri;
Tulburări comportamentale.
REALIZAREA ACTIVITĂŢILOR EXTRACURRICULARE
Eficientizarea relaţiei profesor-elev- familie.
Organizarea, coordonarea sau/şi desfăşurarea activităţilor extracu