Aplicaţia SMS Feedback sa permita reprezentanţilor spitalului să: - realizeze un chestionar pliat pe nevoile / serviciile specifice instituţiei, - selecteze, în funcţie de tipul serviciului oferit, persoanele la care se trimite chestionarul prin SMS pentru completare, - chestionar de satisfactie pacienti, spitalizare continua (acuti si cronici), - chestionare de satisfactie a angajatilor semestrial sau anual catre angajatii...
Aplicaţia SMS Feedback sa permita reprezentanţilor spitalului să: - realizeze un chestionar pliat pe nevoile / serviciile specifice instituţiei, - selecteze, în funcţie de tipul serviciului oferit, persoanele la care se trimite chestionarul prin SMS pentru completare, - chestionar de satisfactie pacienti, spitalizare continua (acuti si cronici), - chestionare de satisfactie a angajatilor semestrial sau anual catre angajatii unitatii, - chestionar de epuizare profesionala a angajatilor (burnout), - vizualizeze statistici şi rapoarte cu privire la răspunsurile primite, - iniţieze campanii de informare, - introducă / actualizeze baza de date cu persoanele care vor primi chestionarul prin SMS. Aplicaţia SMS - Feedback sa se poata interconecta cu aplicaţia HospitalNet a firmei Innovate Informational Technology. Conducerea unităţii sanitare sa aiba posibilitatea să evalueze calitatea şi eficacitatea serviciilor adiacente oferite de spital, ca de exemplu hrana, analizele medicale, disponibilitatea medicamentelor etc. şi să identifice modalităţi de îmbunătăţire a serviciilor medicale. Contract pentru perioada ian-apr 2023, cu posibilitate de prelungire, in functie de alocarile bugetare, pana la 31.12.2023.