A.Specifica?ii tehnice si functionale pentru serviciile de conectare la internet Prin Internet se în?elege re?eaua mondiala de echipamente informatice, publice ?i private, interconectate. Prin trafic Internet se în?elege orice transfer de informa?ie operat de catre achizitor spre ?i dinspre Internet. Prin conectare la Internet se în?elege realizarea tehnica a conexiunilor necesare asigurarii traficului Internet. a)Conectare...
A.Specifica?ii tehnice si functionale pentru serviciile de conectare la internet Prin Internet se în?elege re?eaua mondiala de echipamente informatice, publice ?i private, interconectate. Prin trafic Internet se în?elege orice transfer de informa?ie operat de catre achizitor spre ?i dinspre Internet. Prin conectare la Internet se în?elege realizarea tehnica a conexiunilor necesare asigurarii traficului Internet. a)Conectarea la Internet va fi permanenta, cu trafic nelimitat. b)Conexiunea la Internet va fi disponibila la sediul C.P.P.P. Amara, situat pe str. Ana Ipatescu, nr. 1bis, loc. Amara, jud. Ialomi?a, va avea banda garantata simetrica, de minim 50 Mbps, pe suport de fibra optica. d)Ofertantul se obliga sa respecte confiden?ialitatea datelor beneficiarului care sunt transportate prin echipamentele ?i mediile de transport care îi apar?in. e)Conexiunile la Internet ofertate trebuie sa suporte toate protocoalele din familia TCP/IP. f)Ofertantul va asigura alocarea unei adrese IP reale pentru conexiune instalata. g)Serviciile de conectare la Internet nu vor avea restric?ii (protocol, port sau adresa aflata în Internet), fara solicitarea expresa a beneficiarului. h)Ofertantul va avea în vedere obligativitatea asigurarii instalarii, configurarii ?i conectarii echipamentelor necesare pentru asigurarea accesului la Internet, conform cu parametrii oferta?i, precum ?i a echipamentelor necesare realizarii acestei conexiuni. i)Oferta trebuie sa asigure o disponibilitate a serviciului de minim 99%. Disponibilitatea este definita ca raportul procentual dintre suma timpilor de întrerupere nea?teptata a serviciului ?i timpul dintr-o luna calendaristica. j)Orice lucrare planificata care duce la întreruperea conexiunii pentru mai mult de 10 minute, se anun?a înainte cu minimum 24 ore. k)Oferta va preciza un termen de maxim 12 ore de la sesizare pentru remedierea eventualelor defec?iuni ale conexiunii la Internet. l)Ofertantul va prezenta o lista cu numere de telefon ?i adrese de email ale personalului de specialitate, pentru a fi contacta?i în cazul apari?iei unor disfunctionalita?i în furnizarea serviciului. m)Serviciul de acces la Internet va fi asigurat la beneficiar în termen de maxim 3 zile de la semnarea contractului de catre par?i, dar nu mai târziu de data de 24.10.2016.