Feedback
I.D.: 47951595

Servicii de colectare/prelucrare de date statistice-Contract GRANT 875484-2019/RO/PPP

Data publicarii
07.07.20 Exista 718.605 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79310000-0
Pretul estimativ:
37.400,00 RON - 37.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Colectarea şi furnizarea seturilor de date aferente devizelor de cheltuieli pentru un număr de 8 obiective de construcţii, cf. specific. tehnice ale Caietului de sarcini al autorit. contract. INS, ce se posteaza in atasamentul prezentei cumparari directe initiate. Prestatia se va desfasura in 2 etape disticte: a) colectarea pana la 27 iulie 2020, a preṭurilor medii anuale pt. obiectivele de construcṭii antementionate; prelu...
Colectarea şi furnizarea seturilor de date aferente devizelor de cheltuieli pentru un număr de 8 obiective de construcţii, cf. specific. tehnice ale Caietului de sarcini al autorit. contract. INS, ce se posteaza in atasamentul prezentei cumparari directe initiate. Prestatia se va desfasura in 2 etape disticte: a) colectarea pana la 27 iulie 2020, a preṭurilor medii anuale pt. obiectivele de construcṭii antementionate; prelucrarea ṣi introducerea datelor în formatul electronic primit de la beneficiar; elaborarea raportului intermediar al anchetei; b) participarea activa la toate rundele de validare a datelor pt. obiectivele de construcţii si prezentarea răspunsurilor ce se impun, la întrebările formulate de Eurostat; elaborarea raportului final al anchetei în limba engleză, conform machetei puse la dispozitie ṣi transmiterea acestuia către beneficiar până la data de 19 februarie 2021. Acceptarea, de catre URBAN-INCERC’’ a prezentei cumparari directe echivaleaza implicit cu insusirea tuturor specificatiilor tehnice ale Caietului de sarcini din atasament. In scopul efectuarii prestatiei, la parametrii tehnico-calitativi impusi in caietul de sarcini, autorit. contract. INS va achizitiona urmatoarele cantitati de servicii: a) in prima etapa a prestatiei - 10 zile (8 h/zi) x 6 persoane = 60 ; b) in a doua etapa a prestatiei - 8 zile (8 h/zi) x 1 persoana = 8. Se va incheia un contract de prestari, urmare a acceparii conditiilor la cumpararea directa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu