Feedback
I.D.: 82486754

Servicii de colectare/incasare facturi in numerar/card prin intermediul echipamentelor electronice

Data publicarii
24.05.23 Exista 7.226 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66172000-6
Pretul estimativ:
240.000,00 RON - 240.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conditii refuzate: Servicii de colectare/incasare facturi in numerar/card prin intermediul echipamentelor electronice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de colectare/incasare facturi in numerar/card prin intermediul echipamentelor electronice  
Achizitie servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice conform specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini - valoare estimata 60000 lei (5000 tranzactii lunar) 05.09.16
Achizitie servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice conform specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini - valoare estimata 120000 lei (10000 tranzactii lunar) 29.05.17
Achizitie servicii incasare/ colectare plati facturi în numerar prin intermediul terminalelor electronice  
Achizitie servicii incasare/ colectare plati facturi în numerar prin intermediul terminalelor electronice 27.05.15
Acord cadru 48 luni - "Servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice" - Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent : 180.000 lei fara T.V.A.; - Valoare maxima estimata a acordului cadru : 720.000 lei fara T.V.A.; Cantitati estimate acord cadru: - minim 480000 tranzactii; - maxim 720000 tranzactii; Cantitati estimate contract subsecvent: - minim 10000 tranzactii; - maxim 15000 tranzactii  
Acord cadru 48 luni - "Servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice" - Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent : 180.000 lei fara T.V.A.; - Valoare maxima estimata a acordului cadru : 720.000 lei fara T.V.A.; Cantitati estimate acord cadru: - minim 480000 tranzactii; - maxim 720000 tranzactii; Cantitati estimate contract subsecvent: - minim 10000 tranzactii; - maxim 15000 tranzactii 13.07.18
Servicii de încasare a impozitelor si taxelor locale, precum si a altor venituri ale bugetului local al Municipiului Pitesti, utilizând cardul bancar, prin intermediul SNEP si prin intermediul sistemului electronic de încasare a impozitelor si taxelor locale al Municipiului Pitesti (prin Internet si 14.05.15
Incasare-colectare facturi servicii  
Servicii bancare de acceptare a plăţilor de impozite şi taxe locale, efectuate cu carduri de plată de catre contribuabilii din Comuna Călineşti, Judeţul Argeş, prin intermediul unui terminal POS instalat la Biroul Impozite şi Taxe Locale din cadrul U.A.T. Comuna Calinesti, judetul Arges. 26.05.20