1. Prestatorul va presta serviciile în conformitate cu prevederile legale în vigoare si la un interval de 48 de ore; 2.Prestatorul va furniza catre achizitor, gratuit, ambalaje si materiale pentru colectare, etichetare si marcare, care sa permita colectarea separata a deseurilor, pentru fiecare categorie in parte; 3. Prestatorul va ridica recipientii depozitati in spatiul amenajat in incinta achizitorului; 4. La preluarea d...
1. Prestatorul va presta serviciile în conformitate cu prevederile legale în vigoare si la un interval de 48 de ore; 2.Prestatorul va furniza catre achizitor, gratuit, ambalaje si materiale pentru colectare, etichetare si marcare, care sa permita colectarea separata a deseurilor, pentru fiecare categorie in parte; 3. Prestatorul va ridica recipientii depozitati in spatiul amenajat in incinta achizitorului; 4. La preluarea deseurilor, reprezentantul Achizitorului si reprezentantul Prestatorului vor intocmi si semna un proces-verbal de predare primire a cantitatii de deseuri in care sa se specifice codurile deseurilor si cantitatea ridicata; Prestatorul trebuie sa detina cantar pentru cantarirea cantitatilor de desuri colectate, certificat metrologic; 5. Prestatorul va transporta deseurile de la spatiul de depozitare din incinta Achizitorului si in afara, pana la locul de eliminare, cu respectarea stricta a normelor de igiena si securitate in scopul protejarii personalului si populatiei, in conformitate cu reglementarile in vigoare si tinand cont de durata maxima admisa pana la eliminarea finala a deseurilor. 6. Prestatorul va asigura transportul deseurilor pe drumurile publice cu avizul autoritatilor, cu vehicule care vor detine autorizarile specifice; 7. Prestatorul va efectua eliminarea finala a deseurilor medicale, prin procedee si in locatii autorizate, corespunzatoare fiecarei categorii de deseuri. Metodele de eliminare vor trebui sa asigure distrugerea rapida si completa a factorilor cu potential nociv pentru mediu si pentru starea de sanatate a populatiei. Prestatorul trebuie sa asigure eliminarea deseurilor medicale cu potential infectios prin procedeele prevazute de Ordinul 1226/2012 si/sau prevazute in Planul National de Gestiune a Deseurilor. 8. Prestatorul va supraveghea prestarea serviciilor, va asigura resursele umane, materiale, instalatiile, echipamentele sau altele asemenea, fie de natura provizorie, fie definitive in vederea realizarii serviciilor; Totodata va fi raspunzator atât de siguranta tuturor operatiunilor si metodelor de prestare utilizate, cât si de calificarea personalului folosit pe toata durata contractului.Prestatorul va lua toate masurile pentru evitarea daunelor de orice natura si va raspunde pentru siguranta prestarii serviciilor, asumandu-si toate riscurile si suportarea tuturor prejudiciilor create. 9. Prestatorul va lua toate masurile care se impun pentru ca personalul propriu sau sa fie informat si sa respecte normele de circulatie, acces, securitate si sanatate in munca si PSI, conform legislatiei in vigoare, incalcarea acestora atragand pentru societatea prestatoare intreaga raspundere disciplinara, administrativa, materiala, civila sau penala, dupa caz. Cercetarea eventualelor accidente de munca si inregistrarea acestora pentru personalul propriu sunt responsabilitatea Prestatorului. 10. Prestatorul va mentine pretul serviciilor pe toata perioada de derulare a contractului.