Feedback
I.D.: 35457325

Servicii de colectare de date statistice - Contract Grant nr. 824658 - 2018/RO/PPP

Data publicarii
23.04.19 Exista 707.934 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79310000-0
Pretul estimativ:
35.000,00 RON - 35.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Colectarea şi furnizarea seturilor de date aferente devizelor de cheltuieli pentru un număr de 8 obiective de construcţii, conform specificatiilor tehnice ale Caietului de sarcini al autoritatii contractante INS, ce se posteaza in atasamentul prezentei cumparari directe initiate. Prestatia se va desfasura in 2 etape disticte: a) colectarea, in intervalul mai - 19 iulie 2019, a preṭurilor medii anuale pt. obiectivele de cons...
Colectarea şi furnizarea seturilor de date aferente devizelor de cheltuieli pentru un număr de 8 obiective de construcţii, conform specificatiilor tehnice ale Caietului de sarcini al autoritatii contractante INS, ce se posteaza in atasamentul prezentei cumparari directe initiate. Prestatia se va desfasura in 2 etape disticte: a) colectarea, in intervalul mai - 19 iulie 2019, a preṭurilor medii anuale pt. obiectivele de construcṭii antementionate; prelucrarea ṣi introducerea datelor în formatul electronic primit de la beneficiar; elaborarea raportului intermediar al anchetei; b) participarea activa la toate rundele de validare a datelor pt. obiectivele de construcţii si prezentarea răspunsurilor ce se impun, la întrebările formulate de Eurostat; elaborarea raportului final al anchetei în limba engleză, conform machetei puse la dispozitie ṣi transmiterea acestuia către beneficiar până la data de 17 ianuarie 2020. Acceptarea, de catre URBAN-INCERC’’ a prezentei cumparari directe echivaleaza implicit cu insusirea tuturor specificatiilor tehnice ale Caietului de sarcini din atasament. In scopul efectuarii prestatiei, la parametrii tehnico-calitativi impusi in caietul de sarcini, autoritatea contractanta INS va achizitiona urmatoarele cantitati de servicii: a) in prima etapa a prestatiei - 55 de zile de prestatie a 8 h/zi; b) in a doua etapa a prestatiei - 15 zile de prestatie a 8 h/zi. Se va incheia un contract de prestari, urmare a acceparii conditiilor la cumpararea directa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu