Feedback
I.D.: 27693603

SERVICII DE COLECTARE A GUNOIULUI MENAJER

Data publicarii
26.04.18 Exista 275.420 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90511200-4
Termenul limita pentru depunere:
18.05.18
Pretul estimativ:
20,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICII DE COLECTARE A GUNOIULUI MENAJER PENTRU 3 LOCATII ALE CRPC VEST SITUATE IN RESITA, DEVA SI ARAD
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE SERVICII APA-CANAL 18.05.18
Achizitie servicii de colectare a gunoiului menajer  
1.Servicii de colectare a gunoiului menajer Servicii de colectare a deseurilor menajer  
Contract având ca obiect servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene 27.03.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM - DR Timiş din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timişoara, jud. Timiş si sediile Oficiilor Judetene. 27.04.18
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 18.10.17
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 16.01.17
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene 18.03.22
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene. 08.06.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene. 27.05.20