Feedback
I.D.: 36406477

Servicii de certificare a conformităţii Sistemului de management al calităţii implementat la nivelul serviciului de operare 112 în Centrele Unice pentru Apeluri de Urgenţă, cu cerinţele standardului SR EN ISO 9001:2015

Data publicarii
06.06.19 Exista 876.112 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79132000-8
Termenul limita pentru depunere:
12.06.19
Pretul estimativ:
95.000,00 RON - 95.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1084460.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În prima etapă se va desfăşura procedura de avizare de securitate şi de calificare a operatorilor economici interesaţi să depună ofertă. Procedura de obţinere a avizului de securitate precum şi demersurile necesare a fi efectuate în vederea calificării sunt prezentate în anexa nr. 2. Operatorii economici care au obţinut avizul de securitate şi au fost calificaţi de autoritatea contractantă vor fi notificaţi să se prezinte...
În prima etapă se va desfăşura procedura de avizare de securitate şi de calificare a operatorilor economici interesaţi să depună ofertă. Procedura de obţinere a avizului de securitate precum şi demersurile necesare a fi efectuate în vederea calificării sunt prezentate în anexa nr. 2. Operatorii economici care au obţinut avizul de securitate şi au fost calificaţi de autoritatea contractantă vor fi notificaţi să se prezinte la sediul autorităţii contractante din Splaiul Independenţei nr. 323 A, sector 6, Bucureşti, în vederea punerii la dispoziţie a documentaţiei achiziţiei aferente etapei a II-a, formată din: 1. Caiet de sarcini; 2. Model de contract. 3. Acord de confidenţialitate. Documentaţia prezentei achiziţii va fi pusă la dispoziţia reprezentantului legal/împuternicit al operatorului economic respectiv pe baza unei copii a actului de identitate al persoanei respective. În situaţia în care persoana care ridică documentaţia de atribuire nu este însuşi reprezentantul legal/împuternicit al operatorului economic solicitant, acesta va prezenta autorităţii contractante o împuternicire (Formularul nr. 5) pentru persoana desemnată să ridice documentaţia achiziţiei, însoţită de asemenea de o copie a actului de identitate al persoanei care ridică documentaţia, precum şi de o copie a actului de identitate al reprezentantului legal/ împurternicit al operatorului economic respectiv. În a doua etapă operatorii economici vor depune ofertele la sediul autorităţii contractante, iar autoritatea contractantă va realiza evaluarea acestora şi va declara oferta câştigătoare. Ofertele vor fi depuse, la sediul autorităţii contractante, până la data comunicată în notificarea de punere la dispoziţie a documentaţiei achiziţiei, astfel: - scrisoarea de înaintare (Formularul nr. 6 din anexa nr. 1); - oferta financiară (Formularul nr. 4 din anexa nr. 1); - oferta tehnică.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Elaborare studiu de fezabilitate pentru proiectul de investitii "Platforma Nationala de Cloud Guvernamental" 07.11.18
Servicii de revizie si reparaţii pentru UPS Riello trifazic - 30 kVA. 04.04.24
Servicii de acces pe o perioadă de 1 an de zile de la subscripţie la actualizări pentru licenţa FME Server 01.07.24
CONTRACT DE LUCRARI „Lucrare comunicatii în localitatea Deveselu”  
Achizitie materiale necesare GT  
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
servicii de montare-demontare- echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 14 loturi. 17.05.18
SERVICII DE EVALUARE ECHIPAMENTE DE TIPAR 27.09.19
Serv. pentru evenim. „Organizarea reuniunii Comitetului de Monitorizare POPAM 2014-2020, cu finanţare din Măsura de Asistenţă Tehnică a POPAM 2014-2020, în perioada 27-29 mai 2019, în Municipiul Tulcea ” 07.05.19
Documentare in vederea realizarii achizitiei:Actualizare proiect tehnic,execuţie lucrari şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, aferente obiectivului de investiţii "Consolidarea, reamenajarea si reabilitarea termica a cladirii corp C1,din administrarea S.P.P." 21.11.22