Achiziţia constă în contractarea serviciilor de cazare în străinătate ca urmare a organizării deplasărilor în străinătate în interes de serviciu, a personalului din cadrul SNTGN Transgaz S.A. şi ale membrilor Consiliului de Administraţie.
Valoarea estimată maximă a acordului – cadru pentru 2 ani este de 259.701,14 euro (1.209.947,62 lei). Valoarea estimată minimă a acordului – cadru pentru 2 an este de 213.723,16 euro (995...
Achiziţia constă în contractarea serviciilor de cazare în străinătate ca urmare a organizării deplasărilor în străinătate în interes de serviciu, a personalului din cadrul SNTGN Transgaz S.A. şi ale membrilor Consiliului de Administraţie.
Valoarea estimată maximă a acordului – cadru pentru 2 ani este de 259.701,14 euro (1.209.947,62 lei). Valoarea estimată minimă a acordului – cadru pentru 2 an este de 213.723,16 euro (995.736,24 lei). Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, care poate fi atribuit pe durata acordului cadrul este de 5.238,31 euro (24.405,3 lei), care reprezintă maxim 30 de nopţi de cazare. Acordul-cadru se va încheia cu toţi operatorii economici ale căror oferte au fost declarate admisibile la finalizarea evaluării ofertelor. Acordul-cadru se va încheia cu minimum 3 operatori economici. Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente poate fi zilnică sau săptămânală. Cantităţile minime şi maxime estimate care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează a fi atribuite pe durata acordului – cadru: este de minim 1 noapte de cazare şi de maxim 30 de nopţi de cazare. Cantitatea minimă estimată care ar putea fi solicitată pe întreaga durata a acordului-cadru, respectiv 1.224 nopţi de cazări externe. Cantitatea maximă estimată care ar putea fi solicitată pe întreaga durata a acordului-cadru, respectiv 1.468 nopţi de cazări externe. Cantitatea maximă estimată care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează a fi atribuite pe durata acordului – cadru, este de maxim 30 de nopţi de cazare.
Data limita pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, este a 13-a zi dinaintea datei limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art. 173 Legea nr. 99/2016, modificată şi completată de OUG 107/2017 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice.
Termenul-limita în care entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare conform prevederilor art. 172 alin. 2, coroborat cu art. 173 din Legea nr. 99/2016, modificată şi completată de OUG 107/2017 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice, este: a 10-a zi dinaintea datei limita de depunere a ofertelor.