Feedback
I.D.: 68293715

Servicii de catering

Data publicarii
20.04.22 Exista 206.161 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55523000-2
Termenul limita pentru depunere:
05.05.22
Pretul estimativ:
30,00 RON - 625.680,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 21.04.22 Publicat la 29.04.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de Servicii de catering (hrană) conform caietului de sarcini. In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta estimeaza ca va incheia contractul subsecvent pe 6 luni sau pe orice perioada acoperita de disponibil financiar, in functie de necesitati si fondurile disponibile. Nivelul minim si maxim estimat al cantitatilor ce urmeaza a fi achizitionate prin acordul cadru si prin contractul subsecvent este...
Achiziţia de Servicii de catering (hrană) conform caietului de sarcini. In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta estimeaza ca va incheia contractul subsecvent pe 6 luni sau pe orice perioada acoperita de disponibil financiar, in functie de necesitati si fondurile disponibile. Nivelul minim si maxim estimat al cantitatilor ce urmeaza a fi achizitionate prin acordul cadru si prin contractul subsecvent este de Cantitatea minima meniu: Cardiac 1 portie; Diabet 1 portie; Medic de garda 1 portie; Copii 0-3 ani 1 porţie; Copii 3-16 ani 1 porţie; Prestaţie 5 porţii. Cantitatea maxima meniu: Cardiac 80.400 / 40.200 portii Diabet 21.600 / 10.800 portii Medic de gardă 960 / 480 portii Copii 0-3 ani 480 / 240 porţii; Copii 3-16 ani 840 / 420 porţi1; Prestaţie 104.280 / 52.140 porţii. Valoarea meniurilor fiind stabilită de Ministerul sănătăţii, ofertanţiivor fi departajaţi după valoarea prestaşiei ofertate. Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei Reluarea competitiei se va face prin SICAP cu o luna inaintea expirarii contractului subsecvent, cu toti semnatarii acordului cadru, prin transmiterea catre acestia a unei invitatii de participare la reofertare. Obiectul reluarii competitiei: imbunatatirea ofertelor financiare depuse anterior (în sensul scaderii pretului unitar), fara modificarea caracteristicilor tehnice a serviciilor ofertate initial. În cazul în care ofertantul nu modifica oferta financiara initiala (nu imbunatateste oferta financiara initiala in sensul scaderii pretului unitar), la stabilirea clasamentului final, se va lua în considerare oferta depusa anterior. Termenul limita de reofertare este de 2 (două) zile lucrătoare de la transmiterea invitatiei de participare la reofertare. -------------------- Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7; Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu