Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a masei calde pentru prescolarii si elevii Scolii gimnaziale Ciortesti din comuna Ciortesti, Judetul Iasi, in perioada desfasurarii activitatii didactice de la inceputul semestrului I pana la sfarsitul Semestrului II (an scolar 2023 – 2024). Prestatorul se obligă să asigure zilnic pregătirea, preparare...
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a masei calde pentru prescolarii si elevii Scolii gimnaziale Ciortesti din comuna Ciortesti, Judetul Iasi, in perioada desfasurarii activitatii didactice de la inceputul semestrului I pana la sfarsitul Semestrului II (an scolar 2023 – 2024). Prestatorul se obligă să asigure zilnic pregătirea, prepararea şi livrarea masei calde pentru prescolarii si elevii care frecventează cursurile scolii gimnaziale Ciortesti, in perioada desfasurarii activitatii didactice de la inceputul semestrului I pana la sfarsitul Semestrului II al anului scolar 2023 – 2024. Valoarea energetica pe meniu, conform Ord. 1563/2008 va fi de minim 700kcal; Suportul alimentar nu se acordă pe perioada vacanţelor sau a altor zile declarate prin lege ca zile nelucrătoare. Se va furniza pachet alimentar: produse de panificaţie din făină integrală - pâine feliată sau batoane/chifle - 80 g - maximum 50% din greutatea totală a pachetului, produse din carne şi/sau brânzeturi/derivate din lapte 40 g - minimum 25% din greutatea totală a pachetului şi legume - roşii, castraveţi, salată sau alte produse similare - 40 g - maximum 25% din greutatea totală a pachetului. La acestea se va adăuga un fruct la alegere din următoarele exemple, ales astfel încât să se asigure difersitatea pachetului alimentar: măr, portocală, banană, mandarină/clementină, etc.
Atat pachetul alimentar cat si tipul de fruct livrat vor fi diferite pentru două zile consecutive. Distribuţia pachetului alimentar însoţit de fruct se va face zilnic, între orele 10.00 —11.00, pe baza comenzii primite în scris la ora 08.30 din partea unităţii de învăţământ. Astfel, unitatea de invatamant va comunica furnizorului numarul de pachete alimentare, in functie de numarul de elevi prezenti la curs, precum si eventualele informatii referitoare la copii cu diabet, intoleranţă la lactoză, gluten sau alte probleme de natură medical. Masa calda va respecta variantele orientative de meniu care includ sugestiile Institului Naţional de Sănătate Publică exemplificate în anexa 3 din Normele metodologie de aplicare a OUG 97/2018, redate mai jos: Autoritatea contractanta are dreptul de a modifica cantitatile de servicii, respectiv numarul pachetelor alimentare, in raport cu numarul beneficiarilor prezenti, fara modificarea tarifului (pretului) unitar pentru prestarea de servicii la destinatia finala, in limita fondurilor bugetare alocate.