Feedback
I.D.: 79842382

Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov

Data publicarii
17.03.23 Exista 149.803 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55524000-9
Pretul estimativ:
446.332,50 RON - 446.332,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Numarul total de elevi care frecventeaza cursurile Scolii Gimnaziale Teliu, este de 450 de persoane, impartite astfel: • Şcoala Gimnazială Teliu(corp A) = 103 portii/zi = Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov • Grădiniţa cu Program Normal Teliu (corp A) = 109 portii/zi = Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov • Şcoala Gimnazială Teliu(corp B+C) = 166 portii/zi =...
Numarul total de elevi care frecventeaza cursurile Scolii Gimnaziale Teliu, este de 450 de persoane, impartite astfel: • Şcoala Gimnazială Teliu(corp A) = 103 portii/zi = Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov • Grădiniţa cu Program Normal Teliu (corp A) = 109 portii/zi = Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov • Şcoala Gimnazială Teliu(corp B+C) = 166 portii/zi = Adresa: str. Al. Petofi, nr.344, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov • Şcoala Primară Teliu-Vale = 46 portii/zi = Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.800, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov • Grădiniţa cu Program Normal Teliu-Vale = 26 portii/zi = Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.800, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov Durata contractului/perioada de prestare a serviciilor de catering, este incepand de la data semnarii contractului de achizitie publica si pana la finalul anului scolar 2022-2023, din data de 16.06.2023. Perioada de prestare a serviciilor de catering va acoperi o perioada estimate de 83 zile aferente perioadei ramase din anul scolar 2022-2023. Termenul estimate de 83 de zile este situate intre data estimate a finalizarii procedurii de atribuire si finalul anului scolar in data de 16.06.2023. Livrarea pachetelor alimentare se va face in cadrul duratei contractului de prestari servicii de catering, in fiecare zi, cu exceptia vacantelor scolare, a zilelor de weekend si a sarbatorilor legale. Pretul unitar al unei portii include serviciile de pregatire-preparare, ambalare, transport si distributie. Astfel ofertantii vor avea in vedere costul acestor activitati, la momentul elaborarii ofetei de pret. Cantitatea zilnica estimate de pachete alimentare este de 450 portii, cate 1 pachet alimentar/zi/elev. Numarul total estimat de portii alimentare in cadrul contractului, pentru anul scolar 2022-2023 (estimat la 83 zile incepand cu 01.02.2023 (data estimata a finalizarii procedurii) si pana la 16.06.2023) este de 37.350 portii. Valoarea energetica pe meniu, conform Ord. 1563/2008 va fi de minim 700kcal; Suportul alimentar nu se acordă pe perioada vacanţelor sau a altor zile declarate prin lege ca zile nelucrătoare. Se va furniza pachet alimentar: produse de panificaţie din făină integrală - pâine feliată sau batoane/chifle - 80 g - maximum 50% din greutatea totală a pachetului, produse din carne şi/sau brânzeturi/derivate din lapte 40 g - minimum 25% din greutatea totală a pachetului şi legume - roşii, castraveţi, salată sau alte produse similare - 40 g - maximum 25% din greutatea totală a pachetului. La acestea se va adăuga un fruct la alegere din următoarele exemple, ales astfel încât să se asigure difersitatea pachetului alimentar: măr, portocală, banană, mandarină/clementină, etc. (tipul de fruct livrat va fi diferit pentru două zile consecutive). Distribuţia pachetului alimentar însoţit de fruct se va face zilnic, între orele 10.00 —11.00, pe baza comenzii primite în scris la ora 08.30 din partea unităţii de învăţământ. Astfel, unitatea de invatamant va comunica furnizorului numarul de pachete alimentare, in functie de numarul de elevi prezenti la curs, precum si eventualele informatii referitoare la copii cu diabet, intoleranţă la lactoză, gluten sau alte probleme de natură medical. Autoritatea contractanta are dreptul pe parcursul derularii contractului de achizitie publica de a opta pentru schimbarea pachetului alimentar (sandwich) cu o masa calda, urmare a consultarii cu furnizorul. Masa calda va respecta variantele orientative de meniu care includ sugestiile Institului Naţional de Sănătate Publică exemplificate în anexa 3 din Normele metodologie de aplicare a OUG 97/2018, redate mai jos: Autoritatea contractanta are dreptul de a modifica cantitatile de servicii, respectiv numarul pachetelor alimentare, in raport cu numarul beneficiarilor prezenti, fara modificarea tarifului (pretului) unitar pentru prestarea de servicii la destinatia finala, in limita fondurilor bugetare alocate. Termenul maxim pentru consumul produselor transportate de la furnizor către unităţile şcolare va fi de: a) ziua producerii pentru masa caldă; b) 24 de ore de la momentul ambalării pentru sandviciuri. Produsele alimentare vor fi păstrate până la servire în condiţiile indicate de producător, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Pentru respectarea principiilor de hrană sănătoasă ofertantul va face dovada ca produsele alimentare vor fi livrate zilnic numai din unităţi autorizate/înregistrate sanitar, sanitar- veterinar şi pentru siguranta alimentelor. Totodata ofertantul va face dovada ca va folosi materii prime numai din unitati autorizate sanitar, sanitar-veterninar şi pentru siguranţa alimentelor în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare. Pentru ca o oferta sa fie admisibila, valoarea de achizitie a materiei prime trebuie sa reprezinte cel puţin 40% din suma disponibilă per beneficiar (deci minim 40% din suma de 13,76 lei fara TVA, si nu din pretul ofertat/pachet alimentar). Pachetul alimentar propus de autoritatea contractantă are la baza variantele orientative de meniu care includ sugestiile Institului Naţional de Sănătate Publică exemplificate în anexa 3 din Normele metodologie de aplicare a OUG 97/2018, redate mai jos: - Sandwich cu unt, suncă, cascaval şi legume: rosii. castravete. salată, etc.); - Sandwich cu piept de pui la grătar sau pulpă de pui dezosată la grătar cu legume crude (gogosar, varză, morcov). Acelaşi tip de sandwich nu se va furniza timp de două zile consecutiv. !!! Autoritatea contractanta are dreptul pe parcursul derularii contractului de achizitie publica de a opta pentru schimbarea pachetului alimentar (sandwich), cu o masa calda. !!! Având în vedere obligativitatea unităţii de învăţământ de a păstra 48 de ore probe din pachetul alimentar servit preşcolarilor şi elevilor, operatorul economie are obligaţia ca fiecare livrare să fie însoţită de o probă gratuită a pachetului alimentar. !!! In cazul in care: - se constata ca produsele nu au fost livrate in cantitatea solicitata, si/sau - se constata ca anumite produse prezinta defecte furnizorul are obligatia de a livra la sediul Beneficiarului diferenta de cantitate, si/sau de a inlocui produsele defecte, dupa caz, cu respectarea intervalului orar stabilit ca fiind intre orele 10.00 - 11.00, astfel incat toti elevii sa beneficieze de pachetul alimentar.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov  
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov  
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov 31.01.23
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov 15.09.23
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov 15.09.23
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov 29.09.23
Obiectul consultării îl consituie achizitia de Prestaţie/Servicii de catering pentru pacientii internati in Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Alocaţie si Prestaţie Hrană, pe o perioadă de cel mult 3 luni sau până la încheierea unui nou Acord cadru în urma Licitaţiei deschise 28.10.24
Furnizare pachete cu produse alimentare, inclusiv transport derulat prin Programul Incluziune şi Demnitate Socială 2021-2027, pentru anumite categorii de persoane defavorizate Procedura curenta este o reluare a unei procedurii de achizitie anulata, publicata cu anuntul de participare CN1070622/03.07.2024. 02.09.24
Executie lucrari pentru obiectivul ,,Amenajare rigole de scurgere si protectie ape pluviale strada Alexandru Petofi, localitatea Teliu, judetul Brasov" 28.06.19
Executie lucrari pentru obiectivul ,,Amenajare rigole de scurgere si protectie ape pluviale strada Alexandru Petofi, localitatea Teliu, judetul Brasov" 21.06.19