Feedback
I.D.: 87425735

Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov

Data publicarii
28.09.23 Exista 146.500 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55524000-9
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Numarul total de elevi care frecventeaza cursurile Scolii Gimnaziale Teliu, este de 495 de persoane, in cadrul urmatoarelor unitati educationale: Şcoala Gimnazială Teliu(corp A): Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov Grădiniţa cu Program Normal Teliu (corp A): Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov Şcoala Gimnazială Teliu(corp B+C): Adresa: str. Al. Petofi,...
Numarul total de elevi care frecventeaza cursurile Scolii Gimnaziale Teliu, este de 495 de persoane, in cadrul urmatoarelor unitati educationale: Şcoala Gimnazială Teliu(corp A): Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov Grădiniţa cu Program Normal Teliu (corp A): Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov Şcoala Gimnazială Teliu(corp B+C): Adresa: str. Al. Petofi, nr.344, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov Şcoala Primară Teliu-Vale: Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.800, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov Grădiniţa cu Program Normal Teliu-Vale: Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.800, com. Teliu, cod. 507225, jud. Braşov Durata contractului/perioada de prestare a serviciilor de catering, este incepand de la data semnarii contractului de achizitie publica si pana la finalul anului scolar 2023-2024, din data de 16.06.2024. Perioada de prestare a serviciilor de catering va acoperi o perioada estimate de 180 zile aferente perioadei anului scolar 2023-2024. Livrarea pachetelor alimentare se va face in cadrul duratei contractului de prestari servicii de catering, in fiecare zi, cu exceptia vacantelor scolare, a zilelor de weekend si a sarbatorilor legale. Pretul unitar al unei portii include serviciile de pregatire-preparare, ambalare, transport si distributie. Astfel ofertantii vor avea in vedere costul acestor activitati, la momentul elaborarii ofetei de pret. Cantitatea zilnica estimate de pachete alimentare este de 495 portii, cate 1 pachet alimentar/zi/elev. Numarul total estimat de portii alimentare in cadrul contractului, pentru anul scolar 2023-2024 (estimat la 180 zile incepand cu 11.09.2023 (data inceperii anului scolar) si pana la 16.06.2024 (data sfarsitului de an scolar)) este de 89.100 portii. Valoarea energetica pe meniu, conform Ord. 1563/2008 va fi de minim 700kcal; Suportul alimentar nu se acordă pe perioada vacanţelor sau a altor zile declarate prin lege ca zile nelucrătoare. Se va furniza pachet alimentar: produse de panificaţie din făină integrală - pâine feliată sau batoane/chifle - 80 g - maximum 50% din greutatea totală a pachetului, produse din carne şi/sau brânzeturi/derivate din lapte 40 g - minimum 25% din greutatea totală a pachetului şi legume - roşii, castraveţi, salată sau alte produse similare - 40 g - maximum 25% din greutatea totală a pachetului. La acestea se va adăuga un fruct la alegere din următoarele exemple, ales astfel încât să se asigure difersitatea pachetului alimentar: măr, portocală, banană, mandarină/clementină, etc. (tipul de fruct livrat va fi diferit pentru două zile consecutive). Distribuţia pachetului alimentar însoţit de fruct se va face zilnic, între orele 10.00 —11.00, pe baza comenzii primite în scris la ora 08:30 din partea unităţii de învăţământ. Astfel, unitatea de invatamant va comunica furnizorului numarul de pachete alimentare, in functie de numarul de elevi prezenti la curs, precum si eventualele informatii referitoare la copii cu diabet, intoleranţă la lactoză, gluten sau alte probleme de natură medical. Autoritatea contractanta are dreptul pe parcursul derularii contractului de achizitie publica de a opta pentru schimbarea pachetului alimentar (sandwich) cu o masa calda, urmare a consultarii cu furnizorul. Masa calda va respecta variantele orientative de meniu care includ sugestiile Institului Naţional de Sănătate Publică exemplificate în anexa 3 din Normele metodologie de aplicare a OUG 97/2018, redate mai jos: Autoritatea contractanta are dreptul de a modifica cantitatile de servicii, respectiv numarul pachetelor alimentare, in raport cu numarul beneficiarilor prezenti, fara modificarea tarifului (pretului) unitar pentru prestarea de servicii la destinatia finala, in limita fondurilor bugetare alocate. Termenul maxim pentru consumul produselor transportate de la furnizor către unităţile şcolare va fi de: a) ziua producerii pentru masa caldă; b) 24 de ore de la momentul ambalării pentru sandviciuri. Produsele alimentare vor fi păstrate până la servire în condiţiile indicate de producător, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Pentru respectarea principiilor de hrană sănătoasă ofertantul va face dovada ca produsele alimentare vor fi livrate zilnic numai din unităţi autorizate/înregistrate sanitar, sanitar- veterinar şi pentru siguranta alimentelor. Totodata ofertantul va face dovada ca va folosi materii prime numai din unitati autorizate sanitar, sanitar-veterninar şi pentru siguranţa alimentelor în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare. Pentru ca o oferta sa fie admisibila, valoarea de achizitie a materiei prime trebuie sa reprezinte cel puţin 40% din suma disponibilă per beneficiar (deci minim 40% din suma de 13,76 lei fara TVA, si nu din pretul ofertat/pachet alimentar). Pachetul alimentar propus de autoritatea contractantă are la baza variantele orientative de meniu care includ sugestiile Institului Naţional de Sănătate Publică exemplificate în anexa 3 din Normele metodologie de aplicare a OUG 97/2018, redate mai jos: - Sandwich cu unt, suncă, cascaval şi legume: rosii. castravete. salată, etc.); - Sandwich cu piept de pui la grătar sau pulpă de pui dezosată la grătar cu legume crude (gogosar, varză, morcov). Acelaşi tip de sandwich nu se va furniza timp de două zile consecutiv. !!! Autoritatea contractanta are dreptul pe parcursul derularii contractului de achizitie publica de a opta pentru schimbarea pachetului alimentar (sandwich), cu o masa calda. !!! Având în vedere obligativitatea unităţii de învăţământ de a păstra 48 de ore probe din pachetul alimentar servit preşcolarilor şi elevilor, operatorul economie are obligaţia ca fiecare livrare să fie însoţită de o probă gratuită a pachetului alimentar. !!! In cazul in care: - se constata ca produsele nu au fost livrate in cantitatea solicitata, si/sau - se constata ca anumite produse prezinta defecte furnizorul are obligatia de a livra la sediul Beneficiarului diferenta de cantitate, si/sau de a inlocui produsele defecte, dupa caz, cu respectarea intervalului orar stabilit ca fiind intre orele 10.00 - 11.00, astfel incat toti elevii sa beneficieze de pachetul alimentar. Clauza suspensiva: Inceperea executiei contractului se face dupa intrarea in vigoare a Ordonantei de Urgenta a Guvernului privind aprobarea continuării Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolarii şi elevii din unitatile de învăţământ preuniversitar de stat. In cazul in care Programul Pilot nu va fi prelungit de Guvernul Romaniei, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita rezilierea contractului de achizitie publica.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov  
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov  
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov 15.09.23
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov 15.09.23
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov 29.09.23
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov 31.01.23
servicii de revizie, verificare, intretinere si reparatii la aparate alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, cazane de apa calda, sisteme de automatizare si sisteme de ardere aferente,intretinere şi reparare calorifere şi conducte de alimentare cu agent termic si servicii de verificare/reglare supape de siguranta de la D.G.R.F.P. Braşov şi de la unitati subordonate (loturi 1,2,3) 28.12.21
servicii de revizie, verificare, intretinere si reparatii la aparate alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, cazane de apa calda, sisteme de automatizare si sisteme de ardere aferente,intretinere şi reparare calorifere şi conducte de alimentare cu agent termic si servicii de verificare/reglare supape de siguranta de la D.G.R.F.P. Braşov şi de la unitati subordonate (loturi 1,2,3,4,5,6) 17.11.21
Achiziţie servicii de catering în cadrul Programului Naţional "MASA SĂNĂTOASĂ" pentru preşcolarii şi elevii Şcolii Gimnaziale Crizbav, Comuna Crizbav, judeţul Braşov 15.04.24
Achiziţie servicii de catering în cadrul Programului Naţional "MASA SĂNĂTOASĂ" pentru preşcolarii şi elevii Şcolii Gimnaziale Crizbav, Comuna Crizbav, judeţul Braşov 16.04.24