Acord-cadru de servicii de catering pentru Scoala Gimnaziala Banu Baleanu, Comuna Bolintin Deal, judet Giurgiu.
Obiectul Acordului Cadru ce urmează a fi atribuit constă în pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a unui pachet alimentar pentru preşcolarii şi elevii Scolii Gimnaziale "Banu Baleanu", Comuna Bolintin Deal, judet Giurgiu conform cerintelor minime prezentate in Caietul de sarcini si in baza prevederilor OUG n...
Acord-cadru de servicii de catering pentru Scoala Gimnaziala Banu Baleanu, Comuna Bolintin Deal, judet Giurgiu.
Obiectul Acordului Cadru ce urmează a fi atribuit constă în pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a unui pachet alimentar pentru preşcolarii şi elevii Scolii Gimnaziale "Banu Baleanu", Comuna Bolintin Deal, judet Giurgiu conform cerintelor minime prezentate in Caietul de sarcini si in baza prevederilor OUG nr. 105/2022 privind aprobarea Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolarii şi elevii din 350 de unităţi de învăţământ preuniversitar de stat.
Livrarea pachetului alimentar se va face în fiecare locaţie în care îşi desfăşoară activitatea Scoala Gimnaziala "Banu Baleanu", de 2 ori pe zi, de luni până vineri, in perioadele cu activitate didactica.
Durata Acordului Cadru: 1 octombrie 2022 – 16 iunie 2023 (9 luni)
Se estimeaza incheierea unui numar de 3 contracte subsecvente pe toata perioada Acordului-Cadru, cu o frecventa trimestriala.
Total beneficiari ciclu primar: 236
Total beneficiari ciclu gimnazial: 180 (din care 56 beneficiari clasa a VIII-a)
Total beneficiari prescolar: 134
TOTAL beneficiari: 550
In mod obligatoriu, cel puţin 40% din pretul unitar al pachetului alimentar per beneficiar se va aloca pentru achiziţia materiei prime. Pentru verificarea indeplinirii acestei cerinte, ofertantul va prezenta dovezi/documente justificative privind calitatea materiei prime propuse, costul si ponderea acesteia in cadrul pretului unitar propus (ex: specificatii produse, cost achizitie/distributie, furnizori etc). Ofertele al caror cost cu materia prima nu este de cel putin 40% vor fi respinse.
Preţul contractului este exprimat în lei şi este ferm, pe toata perioada de derulare a acordului-cadru
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 5. In conformitate cu prev. OUG 45/2018, termenul in care Autoritatea Contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este cu 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.
Ofertele financiare, tehnice si documentele de calificare semnate si stampilate vor fi depuse in plic inchis la sediul Primariei Comunei Bolintin Deal – Registratura pana la data limita de depunere oferte,28.09.2022 ora 10:00 ; Telefon/fax : 0246/273074; E-mail:clbolintindeal@yahoo.com; Localitatea Bolintin-Deal; Judetul Giurgiu; Bdul. Republicii nr. 26, cod 087015 si vor fi insotite de Formular nr. 1 – Scrisoare de inaintare a ofertei+Imputernicire (dupa caz). Pe plic se va mentiona numele ofertantului, tipul documentelor (Documente de calificare, Propunere tehnica, Propunere financiara), denumirea procedurii si “A nu se deschide pana la data de 28.09.2022, ora 10.30".
Ofertele transmise dupa data si ora limita vor fi returnate nedeschise.